T.M. Frazier - Preppy: Życie i śmierć Samuela Clearwatera. Część 1 - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

Nie znałam prawdziwego strachu, dopóki nie poznałam wcielenia zła. A wcielenie zła uśmiechało się i nosiło muszkę.

Poznajcie niesamowitą kontynuację bestsellerowej serii King. W której główną role odegra najbardziej pokręcony i niesamowity facet. Zatraćcie się w historii Samuela  Clearwatera zwanego inaczej Preppy.

Samuel Clearwater najbardziej w swoim życiu docenia oddanych przyjaciół, pyszne naleśniki, dobre awantury i ostry seks. Facet z którym byście się nie nudzili i oddali duszę diabłu, albo po prostu jemu. Kiedy jeden z jego najlepszych kumpli trafia do więzienia, postanawia zrobić wszystko, aby jego córki nie zabrała opieka społeczna. Czy to mu się udało? I jak bardzo będzie zdeterminowany?

Andrea to zagubiona dziewczyna, gotowa sprzedać wszystko co ma za kolejną dawkę heroiny. Jej życie z dnia na dzień staje się coraz bardziej bezwartościowe. Czuje, że przegrała swoje, życie, jednak życie pisze dla niej inny scenariusz niż śmierć.

Naprawdę poznasz czyjeś serce dopiero wtedy, gdy zechce ci je pokazać.

Życie potrafi być bardzo zaskakujące i kiedy myślisz, że tylko śmierć może dać ci spokój, to ono ci pokaże, że się mylisz i to cholernie. Zadrwi z ciebie pokazując, że to ono ma rację nie ty.

Andrea spotyka na swojej drodze mężczyznę w muszce, który tak jak ona zdążył poznać ciemne strony życia. Ich pierwsze spotkanie na wieży ciśnień, było pełne napięcia, gdyż dziewczyna zamierzała zakończyć swoje życie, jednak on w ostatniej chwili ją ratuję. Co jak się okaże miało zmienić wszystko w ich życiu. Nada im zupełnie nowe tory w życiu i śmierci. Dla większości śmierć oznacza koniec. Dla Dre i Preppy’ego okaże się dopiero początkiem.

Oczywiście przeznaczanie to wredna suka, bo właśnie w tej chwili, najgorszej w moim życiu, po dezorientującym, jednak cholernie podniecającym i niespodziewanym trójkącie z moim przyjacielem, dotarło do mnie, że dziewczyna, która się oddalała, nie była po prostu dziewczyną, którą próbowałem uratować przed moją chorą osobą. To była dziewczyna, w której się zakochałem. I zawsze będę w niej zakochany. Aż po grób.

Preppy to książka na, którą czekałam bardzo długo, aż w końcu jest i czy sprostała moim oczekiwaniom, można powiedzieć, że połowicznie. Chyba liczyłam na wielką petardę, która mnie powali, a dostałam małe fajerwerki. Jednak mimo wszystko historia najbardziej porąbanego z całej trójki przyjaciół sprawiła, że nie przespałam nocy, żeby poznać jak się losy potoczą dalej. 

Preppy to przede wszystkim piękna historia o walce, determinacji, chęci zmiany, poszukiwaniu ratunku i samych siebie. Autorka porusza w tej książce bardzo ważne tematy i w bardzo emocjonalny sposób sprawia, że przeżywamy z bohaterami wszystko to z czym muszą się zmierzyć. Historię Preppego i Dre koniecznie musicie poznać. Polecam wam ją bardzo gorąco.

Seria "The King" jest jedną z moich ulubionych i jeśli nie znacie poprzednich tomów, gdzie role główne odkrywają przyjaciele Preppy'ego - King i Bear to koniecznie musicie po nie sięgnąć w pierwszej kolejności. Ja jestem zakochana w całej serii.


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 


8 komentarzy:

  1. Nie planowałam czytać tej serii, ale teraz zmieniłam zdanie i chyba zabiorę się za nią w czasie wakacji.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konicznie, polecam z całego serca :) Seria jest rewelacyjna i idealna na lato :)
      Również pozdrawiam i na pewno zajrzę - lubię twój blog :)

      Usuń
  2. Ostatnio nie są to mojej klimaty czytelnicze, ale zapewne znajdzie się wielu którzy z chęcią chapną na jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam taką nadzieję, że znajdą się tacy który ją pochłoną :)

      Usuń
  3. Sama nie wiem, chwilowo mnie do tej serii nie ciągnie. Ale może kiedyś, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nienawidzę takich okładek :/ sama historia jednak brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia jest naprawdę warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger