Co gra duszy Autorom - M. Mackenzie

Z ogromną przyjemnością chcę Wam przestawić M. Mackenzie. Aktualnie mieszka na Wyspach Brytyjskich, choć jej marzeniem od zawsze była Kanada. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, posiadaczka czekoladowej labradorki. Zawodowo zajmuję się renowacją starych mebli. Uwielbia spokojne wieczory z książką oraz muzykę. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak Kobieta z tajemnicą i Kobieta z przeszłością oraz Kolekcjoner. 

Zapraszam was gorąco na wywiad z Autorką

1. Skąd się biorą Twoje pomysły na książki? 

Ze snów. To od nich się wszystko zaczyna. Przyśni mi się jakaś scena, którą musze zapisać, a później dodaję tło, bohaterów i tak powstaje zarys historii. 

2. Czy bohaterowie Twoich książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Moi bohaterowie to czysto fikcyjne postacie.

3. Przywiązujesz się do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych? 

Oj tak, moi bohaterowie potrafią nieźle zaleźć mi za skórę i bardzo długo siedzą mi w głowie. Ciężko jest mi się z nimi rozstać, no ale cóż... Muszą się pogodzić z rozstaniem 😂

4. Jaką ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

Na swoim koncie mam ich niewiele, zaledwie trzy, ale chyba "Kolekcjonera" bo z tej książki jestem niesamowicie dumna. 

5. Która historia, którą pisałaś była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

Najtrudniejszą do napisania była dylogia "Blizny".

Natomiast najbliższą memu sercu jest "Just promise me..." na wattpad. To od niej tak naprawdę wszystko się zaczęło, to ona jest tą pierwszą i mimo że stylistycznie pozostawia wiele do życzenia, mam do niej ogromny sentyment 💗

6. Jak wygląda Twoje otoczenie podczas tworzenia? Lubisz spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Kiedyś pisałam z muzyką w tle, pora dnia nie miała znaczenia. Teraz jednak wolę ciszę, a tę mam dopiero, jak wszyscy domownicy smacznie śpią. Nikt mi wtedy głowy nie zawraca 😂

7. Jest jakiś temat, który boisz się poruszyć? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?

Nie, chyba nie. Przynajmniej nic nie przychodzi mi teraz do głowy. 

8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi jak prawie w każdym romansie?

Oczywiście! 

9. Jeśli mogłabyś dać rady dla początkujących pisarzy, to jakie by to były?

Nie poddawać się. Jeżeli pisanie sprawia Ci radość, rób to.

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu takie właśnie miało być? 

Jak każdy człowiek popełniam błędy, podejmuję złe decyzje i pewnie znalazłoby się milion rzeczy, które bym zmieniła 😂  ale jest mi dobrze tu gdzie jestem. Uczę się na swoich błędach i staram się więcej ich nie popełniać. 

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Mackenzie poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam Serdecznie :) 

Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik   Instagram --> Klik   Wattpad --> Klik    TikTok --> Klik 

2 komentarze:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger