Meagan Brandy - Złodziej mojego serca - Wydawnictwo Luna - Recenzja

„Nie wnoś ognia do piekła. Spłoniesz, zanim jeszcze dotrzesz do bram”.

Rocklin Revenaw to młoda dziewczyna, która urodziła się w brutalnym świecie mafii, gdzie od najmłodszych lat była wychowywana na twardą i niezależną kobietę. W przyszłości zamierza przejąć interes po swoim ojcu, który stoi na czele mafii. 

Wraz ze swoimi dwiema zaufanymi przyjaciółkami uczęszcza do elitarnej Szkoły Greyson Elite. Szkoła ta jest bardzo nietypowa, bo chodzą do niej tylko dzieci gangsterów oraz wysoko postawionych ludzi. Musi ostro harować, żeby być najlepsza i przynosić dumę ojcu, ale czasami pozwala sobie na chwile wytchnienia. 

Podczas przejażdżki spotyka niespodziewanie tajemniczego mężczyznę, z którym spędza noc. Myślała, że już się z nim nie zobaczy, ale wytatuowany tyran wciąż powraca, zakrada się do jej świata i stwarza problemy, na które nie może sobie pozwolić.

„Ale dzisiejsza prawda często staje się jutrzejszym kłamstwem, niemal zawsze przez przypadek”.

Bastian Bishop to mężczyzna z trudną przeszłością, który jest szorstki, surowy i nieprzewidywalny. W jednym momencie cichy i opanowany, żeby za chwile wybuchnąć niczym wulkan. Każdego dnia musi walczyć o przetrwanie, bo jest bez grosza. 

Pewnego wieczoru spotyka śliczną dziewczynę, z którą szybko łapie kontakt, a pożądanie staje się coraz silniejsze. Po tym, jak odeszła, postanowił sobie, że zdobędzie ją czy tego chce, czy nie. Tamta noc połączyła ich na zawsze. Nie cofnie się przed niczym, aby dostać to, czego chce a chce jej. 

Nie robi sobie nic z tego, że Rocklin jest córką groźnego człowieka. Jednak ona się boi, że jeśli ojciec dowie się o jego istnieniu, to będzie po nim. Takich chłopaczków to on unicestwia z palce w du..pie.  

„Wiem lepiej niż większość, że nic, co warto mieć, nie jest ci dane, więc wezmę to, czego chcę. Stanę się złodziejem tej historii. Pionki są już na swoich pozycjach, czekają tylko na zagranie i ja się tym zajmę. Potem pozostanie już tylko zdobyć króla i królową”.

Złodziej mojego serca to powieść pokazująca historię dziewczyny, która miała wszystko, o czym tylko zamarzyła, bo miała wpływowego ojca. Bali się go wszyscy, bo w końcu nikt nie chce zadrzeć z przywódcą mafii. Poznajemy także chłopaka, który nie miał łatwego życia i jedynie czego pragnie to zemsta.

Autorka w tej powieści pokazuje nam, że traumy z dzieciństwa odbijają się potem na dorosłym życiu. I nie potrafiąc sobie z tym poradzić, stajemy się zimnymi, oschłymi ludźmi bez serca. Bo jeśli nie dostaliśmy miłości od najbliższych, to jak mamy znać to uczucie. Liczy się wtedy tylko ból i cierpienie, które od zawsze nam towarzyszyło. 

Książka pełna tajemnic, intryg, porwań, morderstw, brutalności, nielegalnych interesów, mafijnych porachunków, niebezpieczeństwa, wulgarności, namiętności oraz pożądania.

Miałam z tą powieścią problem i przyznam się szczerze, że odkładałam ją wiele razy, zanim udało mi się ją przeczytać. W czytaniu nie pomagało mi wcale ilość zbędnych opisów, było ich zdecydowanie za dużo, a sama akcja była także bardzo chaotyczna i zagmatwana. Chwilami zadawałam sobie pytanie, o co w tym chodzi, czy ja zgubiłam wątek, czy może czegoś nie rozumiem. Nigdy jeszcze tak nie miałam, od kiedy czytam książki. 

Jedyne co mi się podobało to naprawdę prześliczna okładka, która bardzo oko zachęca do sięgnięcia, a samo wykonanie w środku też ładnie zrobione. Jedynie treść kuleje i to naprawdę boli, bo potencjał był, tylko nie został przez pisarkę wykorzystany w odpowiedni sposób. Zdecydowanie nie poszło to w taką stronę, w jaką powinno pójść. 

Nie będę wam ani odradzać, ani polecać, musicie się sami przekonać czy przypadnie wam do gustu, bo może wy akurat się zachwycicie, któż to wie.

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu

( Współpraca barterowa z )  


4 komentarze:

  1. Zgadzam się, że piękna okładka przyciąga uwagę, a złożoność fabuły jest intrygująca. Mimo drobnych wad, o których wspomniałaś, wydaje mi się, że warto dać tej książce szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy ma inny gust, więc na pewno znajdzie swoje grono fanów :)

      Usuń
  2. Na pewno ta książka znajdzie grono czytelniczek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger