Magdalena Krauze - Czekałam na Ciebie - Wydawnictwo Jaguar - Recenzja

„Chcę kochać i być kochaną. Pragnę miłości szczerej ze słowami i uczynkami. Łatwo mówić "kocham", ale o wiele trudniej poprzeć to słowo czynami. Chcę kogoś, czyją miłość będę widziała i czuła, nawet jeśli ten ktoś nie będzie mi jej wyznawał siedem razy w tygodniu.”

Paulina to dziewczyna, która prowadzi spokojnie życie ma kochających ją rodziców i najprawdziwszą przyjaciółkę, która jest dla niej jak siostra. Do tego ma pracę w której się spełnia w stu procentach. Może się wydawać, że niczego jej do życia nie potrzeba, ale jednak czyż życie bez drugiej osoby obok nie jest smutne i przygnębiające?

„Hipnotyzował mnie wzrokiem, dotykiem, głosem... hipnotyzował mnie tym, co do mnie mówił. Z całych sił próbowałam włączyć racjonalne myślenie, nie dać ponieść się chwili.”

Niespodziewanie do jej życia niczym tornado wpada jej skrywana miłość ze szkolnych lat Igor Gradecki, który nigdy jej nie zauważał i nawet teraz po tylu latach jej nie poznał.

Jednak serce nie sługa, uczucia Pauliny nagle ożywają jednak ta próbuje je w sobie stłumić nie chce być skrzywdzona. A on przystojny i czarujący próbuję się wkraść w jej łaski.

Czy Igorowi uda się pokonać mur Pauliny? I co się stanie jeśli wszystkie tajemnice, które skrywają wyjadą na światło dzienne?

„Życie jest zbyt krótkie i zbyt kruche, żeby odkładać ważne decyzje na dalszy plan tylko dlatego, żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik.”

Czekałam na Ciebie to przepiękna historia o miłości, która pokazuję, że naprawdę warto marzyć, bo nigdy nie wiadomo co nas czeka. Jest to książka pełna ciepła, miłości, przyjaźni, ale też nie zabraknie zwyczajnych problemów i życiowych rozterek.

Autorka zafundowała nam kawał dobrej, lekkiej obyczajówki z uniesieniami, a zakończeniem powaliła, sprawiając, że od razu chce się sięgnąć po kolejną część i na szczęście ja miałam ją od razu bo inaczej bym chyba nie wytrzymała oczekiwania.

Świetny debiut, który czyta się w mgnieniu oka. Polecam wam bardzo gorąco!


Dziękuję za egzemplarz wydawnictwu 

12 komentarzy:

  1. Jak będę miała okazję to chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie jest to książka, po którą sięgnę, to z cytatem „Życie jest zbyt krótkie i zbyt kruche, żeby odkładać ważne decyzje na dalszy plan tylko dlatego, żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik.” jak najbardziej się zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się okładka książki. Nic na to nie poradzę, że jestem okładkową sroką i to wygląd okładki zwraca moją uwagę, a dopiero potem czytam opis książki. Fabuła mi się spodobała, dlatego w wolnej chwili spróbuję znaleźć ten tytuł dla siebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No okładki zawsze przykuwają nasze oko to chyba się dzieję jakoś tak automatycznie :p Chociaż nie raz się zdarzy, że okładka oczaruje, a środek już nie..

      Usuń
  4. Bardzo lubię tę powieść i mile wspominam te emocje, które we mnie wzbudziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i również bardzo mi się podobała. Bohaterowie nie byli przedstawienie w sposób typowy dla tych powieści.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę swój patronat blogowy. Bardzo się cieszę, że przypadł Ci do gustu kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger