Co gra w duszy Autorom - Camilla En

Z ogromną przyjemnością chcę Wam przestawić Camille En. Jest to autorka ukrywająca się pod pseudonimem. Na co dzień szczęśliwa żona i mama. Pochodzi z Sierpca a obecnie mieszka w Holandii. Miłość do książek przejęła od babci oraz mamy teraz próbuje zaszczepić tą pasją swojego syna. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak Zaopiekuj się mną, Odnajdę cię, To ty mnie uwolnisz oraz To ja Esclave.

Zapraszam Was gorąco na wywiad z Autorką.

1.  Skąd się biorą Twoje pomysły na książki?

Niektóre są już od dawna gdzieś w zakamarku schowane i czekają na swoją kolej. Czasem też wystarczy piosenka, film, czy rozmowa z kimś aby wpaść na jakiś pomysł.

2. Czy bohaterowie Twoich książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Z pewnością mają w kimś swoje odwzorowanie. Do tej pory kiedy pisałam daną książkę i wczuwałam się w postać zawsze miałam przed oczami kogoś mi znanego. Ale nie zapominajmy, że ,,Odnajdę Cię,, jest stricte napisane o kimś. Anna i Grzegorz są postaciami, które mają swoich żywych wzorców. 

3. Przywiązujesz się do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak, to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych?

Nie jest mi trudno pożegnać się z bohaterami czasem wręcz cieszę się, że ich historia dobiegła końca by za chwilę móc już przywitać się z następnymi. Jednak kiedy jestem w trakcie pisania bardzo utożsamiam się z nimi i staram się im dać jak najwięcej swojej uwagi. 

4. Jaką, ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

Na swoim koncie mam dopiero cztery książki. Dwie z nich są jednotonówkami, dwie są częścią trylogii i czekają  na swoją finałową część. Dlatego zachęciła bym do sięgnięcia właśnie, po którąś z jednotomowych pozycji. ,,Zaopiekuj się mną,, mój debiut lub ,,Odnajdę Cię,,

5. Która historia, którą pisałaś była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

Najbliższe jest mi ,,Zaopiekuj się mną,, była moim pierwszym pomysłem natomiast najtrudniejsza chyba jeszcze nie powstała, chociaż pracuje obecnie nad czymś co może być troszkę kontrowersyjne. Ale czy nie takie jest właśnie życie?

6. Jak wygląda Twoje otoczenie podczas tworzenia? Lubisz spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Lubię włączyć sobie muzykę, czasem zapalę jakąś świeczkę lub po prostu zamknę się w sypialni w kompletnej ciszy. Wszystko zależy od tego w jakim jestem nastroju.

7. Jest jakiś temat, który boisz się poruszyć? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?

Tematem, do którego jeszcze nie przyłożyłam ręki jest świat mafijny. Nie mówię mu jednak zdecydowanego nie :) Na pewno czego nigdy nie poruszę będzie to krzywda dzieci. Bo przemoc fizyczna, porwania i gwałty są już poruszone  w ,,To ty mnie uwolnisz,, oraz ,,To ja esclave,,.

8.Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi, jak prawie w każdym romansie?

Cóż nie mówię, że jest to niemożliwe aczkolwiek czy wierzę? W zakochanie, zauroczenie, zafascynowanie... TAK. Miłość przychodzi z czasem jest cudownym przeobrażeniem tej chemii, którą ludzie czują między sobą. 

9. Jeśli mogłabyś dać porady dla początkujących pisarzy, to jakie by one były?

Aby nie patrzyli na siebie zbyt krytycznie i aby nie poddawali się kiedy pojawi się odmowa wydawnicza lub po prostu na swojej skrzynce nie zobaczą żadnej zwrotnej wiadomości. 

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu, takie właśnie miało być?

Gdybym mogła coś zmienić to tylko swoje szkolne nastawienie do książek. Cała reszta jest na swoim miejscu. Każdy nasz wcześniejszy ruch doprowadził nas do miejsca, w którym znajdujemy się dziś. 

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Camillo poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę Ci wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam pięknie :)


Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik    Instagram --> Klik  

4 komentarze:

  1. Świetnie, że autorka wydała już 4 książki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad. Oby wydała więcej książek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger