Co gra w duszy Autorom - Joanna Chwistek

Z ogromną przyjemnością chcę Wam przestawić Joannę Chwistek. Jest to świetna kobieta, która kocha literaturę i pisanie to jej największa pasja. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak serię Niezłomne, Danielle, Ruletka, Prześladowca oraz I wanna Kiss You. 

Zapraszam Was gorąco na wywiad z Autorką. 

1.  Skąd się biorą Twoje pomysły na książki?

Nie mam pojęcia :) Przychodzą zupełnie niespodziewanie pod wpływem jakiegoś impulsu, przeczuć :)

2. Czy bohaterowie Twoich książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Są to fikcyjne postacie, ale często mają cechy osób, które znam :)

3. Przywiązujesz się do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak, to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych?

Tak, ogromnie się przywiązuje, ale to nic dziwnego, jeśli jakiś czas spędzam z bohaterami, kreuje ich, przeżywam z nimi różne sytuacje. Zawsze, kiedy kończę pisać jakąś książkę, robię sobie przerwę, wyciszam się, aby wejść z czystą głową w kolejną historię :) 

Muszę przyznać, że najmocniej związałam się z postaciami trylogii „I wanna” i to z nimi najtrudniej było się rozstać ;/

4. Jaką, ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

Danielle i Ruletka <3

5. Która historia, którą pisałaś była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

W obu przypadkach to Prześladowca. Stworzenie tej historii kosztowało mnie masę emocji, nie tylko tych pozytywnych, morza łez i nieprzespanych nocy. 

6. Jak wygląda Twoje otoczenie podczas tworzenia? Lubisz spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Mogę pisać wszędzie, mogą dochodzić do mnie odgłosy domowego życia, rozmowy, ale nigdy muzyka. Ona mnie rozprasza. Kiedy jest wiosna, lato, albo jesień zazwyczaj piszę na tarasie. W zimie, wiadomo, pozostaje jedynie dom :)

7. Jest jakiś temat, który boisz się poruszyć? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?

Chyba nie ma takiego tematu. Prześladowca jest na to dobrym dowodem :)

8. Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi, jak prawie w każdym romansie?

Oczywiście, że wierzę! 

9. Jeśli mogłabyś dać porady dla początkujących pisarzy, to jakie by one były?

Nigdy się nie poddawaj, nie pozwól sobie podciąć skrzydeł, bierz do serca konstruktywną krytykę i bądź z siebie dumny <3

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu, takie właśnie miało być?

Nie zmieniłabym ani jednej rzeczy w moim życiu, nie cofnęłabym żadnego wypowiedzianego słowa. Uważam, że nawet popełnione błędy to cenna życiowa lekcja, nauczka na przyszłość. Jestem w takim miejscu w swoim życiu, w którym zawsze chciałam być, mam dokładnie to, co zawsze Chciałam mieć <3 

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Joanno poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę Ci wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam serdecznie :)


Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik   Instagram --> Klik    Wattpad --> Klik   TikTok --> Klik 

4 komentarze:

  1. Nie znam twórczości tej autorki, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pytanie jak i odpowiedzi. Odpowiedź na 10 pytanie - myślę zupełnie tak samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Cieszę się, że Ci się wywiad spodobał :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger