Colleen Wright - Miłość Na Gwiazdkę - Wydawnictwo Burda Książki - Recenzja

Miłość Na Gwiazdkę to piękna i klimatyczna opowieść, która opowiada przygodę o Molly, Hannah oraz Jeanne i Tima. Każdy z nich ma swoją magię, jaką doświadcza się właśnie w święta. Powiem wam szczerze, że chciałabym się znaleźć w tej książce i być tam razem z nimi i czuć tę cudowną atmosferę świąt, jaka została tam uchwycona. 

Cała akcja toczy się w klimatycznym pensjonacie w Nowej Anglii. Malowniczy budynek z przepięknymi widokami. Właścicielka Jeanne zadbała o wszystko, żeby każdy gość czuł się jak w domu, piękne wnętrze wypełniały śliczne ozdoby i zapach cynamonu, który unosił się powietrzu. Jenak to wszystko, co osiągnęła razem ze swoim mężem Timem, mogli stracić i jedynie cud mógł uratować ich pensjonat oraz ich małżeństwo.

Czy nagła śnieżyca, która odetnie wszystkich od świata, jest w stanie im pomóc, a może całkiem im przeszkodzi? Czy problemy, które Jeanne i Tim będą musieli, razem rozwiązać wystarczą, żeby na nowo odnaleźli miłość?

Do pensjonatu przyjeżdża Molly, która utraciła gdzieś wiarę w siebie i w swoje możliwości. Zamierza wziąć się w garść i skończyć swoją najnowszą książkę, ale jak to zrobić, kiedy wena nie chce przyjść. Jednak na jej drodze pojawia się niezwykła rodzina, przystojny mężczyzna i jego dwie małe córki. Jej życie dzięki nim nabiera całkiem innego światła na swoje życie i komplikuję je jeszcze bardziej.

Czy ta magia świąt pomoże Molly odnaleźć szczęście? I czy uda jej się ukończyć książkę?

W ten magiczny czas w pensjonacie miał także odbyć się ślub Hannah, lecz w ostatniej chwili jej narzeczony odwołał wszystko. Zraniona dziewczyna nie może się z tym pogodzić, a gdy nagle niespodziewanie zjawia się jej przyjaciel z dzieciństwa, wszystko zaczyna się zmieniać.

Czy magia świąt jest na tyle silna, by sprawić, żeby dawne uczucia odżyły? Czy w ten magiczny czas Hannah odnajdzie swoją prawdziwą miłość?


Święta to magiczny czas, a takie książki każdy z nas uwielbia, a ja to już szczególnie. Pozwalają mi na chwilę, przenieś się w ten świat i poczuć ten nastrój i magię. Więc nie pozostaję mi nic innego jak polecić wam bardzo serdecznie tę książkę, jest naprawdę piękna i cudowna.

Czy przypadkowi turyści, którzy w pensjonacie szukają schronienia przed zamiecią, czeka coś więcej niż ogień w kominku i wygodne łóżko?
Czy ich marzenia się spełnią? W Końcu są święta Bożego Narodzenia i dzięki tej magii pensjonat i jego mieszkańcy zdołają przetrwać je razem. 




Za egzemplarz dziękuję: 


8 komentarzy:

  1. Piękna okładka która współgra z treścią, ostatnio trochę się zawiodłam bo wybrałam do czytania powieść która miała być świąteczna ale wcale taka nie była. Może "Miłość na gwiazdkę" uda mi się przeczytać póki trwa zima - bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta książka jest naprawdę bardzo piękna i świąteczna. Myślę, że na pewno Ci się spodoba. A jaka cie zawiodła?

      Pozdrawiam Serdecznie ;)

      Usuń
  2. W tym roku przeczytałam już dwie powieści, których akcja toczyła się w okolicy Bożego Narodzenia i chyba resztę sobie odpuszczę. Za rok na pewno rynek wydawniczy zaleje fala nowych książek o podobnej tematyce, więc pewnie po "Miłość na Gwiazdkę" już nie sięgnę. Fabuła też mnie niespecjalnie przekonuje, oklepana historia.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2018/12/zodziej-snow-przedpremierowo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię ja mało czytałam świątecznych w tym roku więc ta mi się spodobała :)

      Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  3. Czasem trzeba się zanurzyć w taką magię świątecznych książek, dla złapania spokojnego oddechu w pospiesznej codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pięknie to powiedziałaś :) Lubię poczuć ten klimat świąteczny, który w książkach jest magiczny. :)

      Pozdrawiam Serdecznie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię powieści, których czas akcji jest osadzony w okresie świąt Bożego Narodzenia. Okładka piękna, choć motyw już nie raz wykorzystany :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało czytam świątecznych książek więc ta była dla mnie idealna :) Lubię poczuć tę magię, a ta książka mi ją dała. Może się skusisz jeszcze ;)

      Pozdrawiam Serdecznie ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger