Co gra w duszy Autorom - Nana Bekher

Z ogromną przyjemnością chcę Wam przestawić Nanę Bekher. Jest to przesympatyczna pisarka, która pisze pod pseudonimem. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak Nie uciekniesz, Zapach grzechu, Smak pożądania, Ginger, Odnajdę Cię, Mój Mefisto. Włoskie pożądanie, Jesteś moją zagadką. Honey, Uważaj, o co prosisz Mikołaja, Będziesz moja i wiele innych. 

Zapraszam was gorąco na wywiad z Autorką. 

1.  Skąd się biorą twoje pomysły na książki? 

Może to dziwne, ale zazwyczaj, gdy widzę jakąś osobę głównie w filmach, serialach czy nawet reklamach, albo słyszę jakąś piosenkę zaczynają mi się tworzyć w głowie scenki. Czasem coś mi się przyśni, co również wykorzystuję w swoich historiach.

2. Czy bohaterowie Pani książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Są to postacie fikcyjne, jednak można dopatrzyć się w nich pojedynczych cech charakteru moich bliskich i moich ☺

3. Przywiązuje się pani do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych? 

Bardzo się przywiązuję. W końcu spędzam z nimi kilka miesięcy i faktycznie ten moment rozstania jest trudny, ale w głowie czekają inni bohaterowie ☺

4. Jaką, ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

Hmm… Trudne pytanie, bo w moich książkach są różne motywy, ale chyba postawiłabym na „Uważaj, o co prosisz Mikołaja” lub „Przez żołądek do…”

5. Która historia, którą pani pisała była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

Najtrudniejsza na pewno „Nie uciekniesz” ze względu na tematykę i przeżycia głównej bohaterki. Największy sentyment zaś mam do debiutu czyli „ Nieznośnego milionera”, ale jako tę najbliższą mojemu sercu chyba wybrałabym „Tancerza”, bo jak główny bohater uwielbiam taniec.

 6. Jak wygląda Pani otoczenie podczas tworzenia? Lubi pani spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Raczej żadnych rytuałów nie mam. Nie lubię totalnej ciszy, dlatego zawsze w tle gdzieś telewizor włączony lub muzyka. No i oczywiście dzieci robią swoje ☺ 

7.  Jest jakiś temat, który boi się Pani poruszyć? Jeśli tak to dlaczego akurat ten?

Może nie tyle, co boję a co po prostu wiem, że nie podejmę się tematu wykorzystywania fizycznego dzieci.

8. Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi jak prawie w każdym romansie?

Tak, oczywiście. Dopada ona moich bohaterów, więc jak najbardziej wierzę.

9.  Jeśli mogłabyś dać rady dla początkujących pisarzy, to jakie by to były?

Przede wszystkim, by ćwiczyli pisanie, by nie bali się marzyć i walczyć o swoje marzenia.

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu takie właśnie miało być? 

Wierzę w przeznaczenie, więc uważam, że spotyka nas to, co zostało dla nas zaplanowane.

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Nano poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam Serdecznie :)

Bardzo dziękuję za możliwość udzielenia wywiadu i za ciekawe pytania Również życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam ☺

Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik    Instagram --> Klik 

4 komentarze:

  1. Nie znam książek autorki ale po tym wywiadzie mam ochotę coś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Autorka naprawdę fajnie pisze :)

      Usuń
  2. Siostra czytała kilka książek autorki. Polecę jej też ten wywiad.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger