Co gra w duszy Autorom - Darcy Trigovise

Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam Darcy Trigovise, autorkę skrywającą się pod pseudonimem. Mieszkanka Stargardu, prywatnie żona i mama. Na rynku wydawniczym zadebiutowała książką Inny, która skradła wiele czytelniczych serc. Wielka miłośniczka romansów, fanka dobrego kina akcji oraz dumna członkini Grupy Literackiej Force. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak: Odwet. Zemsta ważniejsza niż życie, Sto osiemdziesiąt stopni, Inny, Oskarżony, Zatracony i Wyzwolony.

Zapraszam Was gorąco na wywiad z Autorką. 

1.  Skąd się biorą Twoje pomysły na książki?

Naprawdę trudno mi wskazać jakąś konkretną inspirację. Czasami pomysł przychodzi nagle, na przykład podczas makijażu czy przed snem, a później sukcesywnie go rozwijam. Zdarza się też, że oglądam jakiś film lub słucham piosenki, w której spodoba mi się kilka wersów, do których tworzy się cała historia 😁

2. Czy bohaterowie Twoich książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Są to czysto fikcyjne postacie, chociaż rzeczywiście, nadając im poszczególne cechy charakteru, niekiedy są bardzo podobne do osób, które znam.

3. Przywiązujesz się do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak, to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych?

Bardzo się przywiązuję! Zawsze jest mi ciężko rozstać się z bohaterami, z którymi "żyłam" przez kilka miesięcy. To właśnie dlatego po skończeniu książki mam trochę przerwy, aby oczyścić umysł przed zabraniem się za pisanie kolejnej książki 😊

4. Jaką, ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

"Odwet. Zemsta ważniejsza niż życie". Jest to powieść w której znajduje się  wartka akcja, cięższe emocje jak i humor, a dodatkowo jest to jednotomówka 😉

5. Która historia, którą pisałaś była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

"Wyzwolony" zalicza się do obu tych kategorii. Ze względu na przeżycia bohaterów, pisało mi się ją ciężko, ponieważ chciałam jak najlepiej oddać trudne emocje, a jednocześnie ich charaktery sprawiały, że częściowo ta historia "sama się pisała". 

6. Jak wygląda Twoje otoczenie podczas tworzenia? Lubisz spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Nie posiadam specjalnych rytuałów, ale zdecydowanie muszę mieć ciszę. Najlepiej pisze mi się późnym wieczorem, kiedy córka już śpi 😉 A jeśli do rozdziału /książki pasuje mi jakaś piosenka, to przed rozpoczęciem pisania słucham jej kilka razy i w ten sposób buduję sobie nastrój 😁

7. Jest jakiś temat, który boisz się poruszyć? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?

Nie wiem czy określiłabym to, że się "boję". Wiem jednak, że jeśli zdecydowałabym się napisać o jakiejś osobie, która choruje na przykład na nowotwór, to na pewno byłoby to dla mnie ogromne wyzwanie. 

8. Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi, jak prawie w każdym romansie?

Wierzę 😁 Poznałam mojego męża mając niespełna 16 lat, od razu się zauroczyłam i po kilku minutach powiedziałam do mojej ówczesnej przyjaciółki, że on będzie mój. 14 lat później nic się nie zmieniło 😉

9. Jeśli mogłabyś dać porady dla początkujących pisarzy, to jakie by one były?

Radzę uzbroić się w cierpliwość i być systematycznym. Pisanie wymaga czasu i weny, która nie zawsze dopisuje, ale jeśli pisze się  systematycznie, jest o wiele łatwiej ją utrzymać. Czym dłuższa przerwa w pisaniu, tym ciężej jest wrócić. To oczywiście moje zdanie 😉

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu, takie właśnie miało być?

Niekoniecznie takie miało być. Życie jest moim zdaniem wyjątkowo niesprawiedliwe. Jednych obdarza nadmiarem szczęścia, a drugich proporcjonalnie odwrotnie, dodatkowo kumulując nadmiar złych zdarzeń. To frustrujące. Mogłoby trochę wypośrodkować dawkowanie. 😉 

Na obecną chwilę staram się nie myśleć w kategoriach "co bym zmieniła". Bardziej skupiam się na tym, by ze wszystkiego wyciągać lekcję. Polecam ten sposób myślenia 😁❤️

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Darcy poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę Ci wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam serdecznie :)

Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik   Instagram --> Klik   Tiktok --> Klik   Wattpad --> Klik 

4 komentarze:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger