Aldona Skrzypoń-Powroźnik - Oddaj mi go! - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

Nie byłam pewna, czy istnieje miłość od pierwszego wejrzenia, jednak jeśli w tamtej chwili nie byłam nim zauroczona, to musiał to być zalążek uczucia. Tak, ten facet w ciągu trzech dni zawładnął moim umysłem i ciałem. A orgazm, który mi zaserwował, tylko to przypieczętował.

Karolina Romanowska to dwudziestopięcioletnia kobieta, która ma kochającą rodzinę, dobrze płatną pracę oraz wygląd, którego pozazdrościłaby nie jedna dziewczyna. Jednak jej brakuje w życiu prawdziwego uczucia i ognia, a jej obecny związek jej tego nie daje, brak orgazmów i przyjemności z seksu sprawia, że postanawia rozstać się ze swoim długoletnim chłopakiem i zasmakować życia jako singielka.

Pewnego dnia w pracy przypadkowo poznaje mężczyznę, który od pierwszego wejrzenia sprawia, że na całym jej ciele pojawiają się przyjemne dreszcze. Z jednej strony coś ja przyciąga do niego a z drugiej jego zarozumiałe zachowanie sprawia, że dziewczyna jest na niego cięta. 

Kiedy okazuje się, że nowo poznany mężczyzna to nowy przedstawiciel handlowy, z którym musi współpracować, jest trochę zmieszana, ale późniejsze wydarzenia i wspólny firmowy wyjazd sprawią, że zbliżą się do siebie.

Kaśkę znałem jak własną kieszeń. Karolina była ogromną niewiadomą. Bałem się zaryzykować. Może marzenie było na wyciągnięcie ręki, jednak ja nie miałem jaj, żeby o nie walczyć. 

Tomek Barański to przystojny mężczyzna przed trzydziestką, dla którego praca jest najważniejsza, jest takim trochę pracoholikiem. Uwielbia także kobiety, które potrafią go odpowiednio zaspokoić seksualnie, gotowe na wszystko, czego on sobie zażyczy. 

Kiedy pojawia się w nowej agencji do której wysłał go szef w ramach współpracy reklamowej napotyka na swojej drodze zabójczo seksowną kobietę, która wpada mu w oko a w jego głowie rodzi się plan zdobycia jej za wszelką cenę. Chce wziąć Karolinę na każdy możliwy sposób i w każdej możliwej pozycji i nie będzie mu nawet przeszkadzać to, że jest zaręczony. Od zawsze ma swoją partnerkę Kaśkę za nikogo ważnego, a seks z nią nie wystarcza mu, bo jest nudny, dlatego szuka ciągle to nowych przygód.

Wpatrywałam się w niego jak łowca na swoją ofiarę, pragnęłam go. Tu i teraz.

Oddaj mi go! to ociekająca pożądaniem powieść opowiadająca nam o losach Karoliny, która po nieudanym związku, tak bardzo pragnęła doznać w swoim życiu, chociaż namiastkę dobrego seksu, że wpadła w sidła nieodpowiedniego faceta. Myślała, że przeżywa swoje najlepsze chwile w życiu, nieziemski seks i czarujący mężczyzna to przecież całkowite spełnienie... jednak czy na pewno? Otóż faceci, potrafią idealnie grać, a ona właśnie na takiego trafiła i kiedy brudne sekrety wychodzą na jaw, to Karola pozostaje ze złamanym sercem i poczuciem rozpaczy.

Autorka pokazuje w tej powieści, że czasami pożądanie jest silniejsze od zdrowego rozsądku i totalnie nas zaślepia. Czasami musimy się sparzyć, poczuć tę nutkę rozczarowania, żeby na przyszłość wyciągnąć wnioski i być bardziej ostrożniejszym. 

Mamy tutaj także do czynienia, z niewiernością mężczyzny do swojej przyszłej żony, która jest zakochana, do tego stopnia, że wybaczy mu wszystko, ale czy tak naprawdę da się tak żyć...Bo nie można takiej relacji nazwać związkiem, kiedy jedna strona czuje a druga tylko ucieka i boi się postawić, bo tak wypada.

Książka pełna jest pikanterii, namiętności, tajemnic, zazdrości, żalu, zdrady, rodzinnego wsparcia, ufności.

Jednak w książce pojawił się taki mały minusik, bo autorka opisuje sytuację z perspektywy zarówno Karoliny jak i Tomka, co jest mega plusem, ale zabieg powtarzania dialogów przez co dwa razy czytamy to samo, już nie koniecznie, ale to pojawiło się tylko na początku.

Polecam wam sięgnąć po tę książkę jeśli lubicie dużą dawkę płomiennych uniesień, która rozpali was w te chłodne wieczory.

Za objęcie książki patronatem medialnym dziękuje autorce a za egzemplarz wydawnictwu 

12 komentarzy:

  1. Skoro na faktach to na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest to książka dla mnie, ale wiem komu by się spodobała, dlatego z pewnością polecę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie jest to mój gatunek literacki, ale serdecznie gratuluję patronatu, szczególnie, że książka Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, no książkę czytało się szybko :)

      Usuń
  4. Magdalena Dworucha26 marca 2022 18:50

    Zapowiada się bardzo ciekawie ������ chce się czytać dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja. Kusi do poznania książki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger