T.M. Frazier - Preppy: Życie i śmierć Samuela Clearwatera, Część 2. - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

Zabawne w życiu jest to, że chociaż coś wstrząsa tobą dogłębnie, coś wytrąca cię z rytmu, to jednak świat wokół jakoś nie wydaje się tym dotknięty. Albo wręcz ma wszytko w dupie.

Kiedy Preppy oszukał śmierć i powrócił do świata żywych, jeszcze nigdy nie czuł się tak martwy w środku. Nie może sobie poradzić z rzeczywistością i z tym, co go ominęło kiedy wszyscy myśleli, że nie żyje. Jednak najbardziej nie może pogodzić się z tym, jak bardzo skrzywdził Dre, którą pokochał i wciąż kocha.

Andrei w tym czasie udało się zerwać z narkotykowym nałogiem. Ukończyła szkołę i próbuje dać sobie szansę na lepsze życie. Jednak nie może zapomnieć o miłości swojego życia, więc postanawia odwiedzić jego przyjaciół w Logan’s Beach. I to, a raczej kogo tam ujrzała, sprawiło, że jej świat znów zawirował.

To ty sprawiasz, że świat cichnie, gdy robi się głośno. To ty sprawiasz, że czuję się mniej złamany.

Oboje noszą w sobie traumy, o których nie da się zapomnieć. Oboje kochają się do szaleństwa. Tylko czy ich uczucie, będzie na tyle silne, żeby mogli się znów na nowo odnaleźć i pokonać wszystkie demony przeszłości.. 

Preppy potrzebuje pomocy, jednak blizny na jego ciele i duszy są zbyt duże, aby obudzić w nim nadzieję na zmiany. Czy piękna i inteligentna dziewczyna zdoła uratować, mężczyznę, który najpierw skradł jej serce, a następnie je roztrzaskał na małe kawałeczki? Jedno jest pewne dla niego zrobi wszystko..

Czy Preppy i Dre odnajdą swoje szczęście?

Walczyłeś że śmiercią i wygrałeś. To dlatego, że jesteś, kurwa, Samuelem Clearwaterem i tworzysz własne zasady.

Czy drugi tom był lepszy od pierwszego, jak dla mnie zdecydowanie tak. Historia Preppy'ego po raz kolejny nie dała mi w nocy spać, tak mnie pochłaniała, że musiałam skończyć, żeby spokojnie zasnąć. Autorka wlała w tę cześć wiele emocji tych pięknych jak i tych smutnych, ale przede wszystkim poruszyła wiele psychologicznych tematów. Pokazała także siłę łączących ich więzi mimo tego, że nie są spokrewnieni, to łączy ich prawdziwa miłość. Przyjaciele byli dla niego rodziną, której nigdy nie miał. 

Bohaterowie w drugim tomie przede wszystkim walczą o swoją przyszłość i szczęście. A łatwo im nie będzie, bo na każdym kroku czyha na nich niebezpieczeństwo, żeby zburzyć, to co zaczęło się budować pomiędzy Preppym, a Dre. A zakończenie wprawi was w nie małe osłupienie..

Musicie koniecznie dać się porwać tej historii, która poruszy wasze serce! Polecam bardzo gorąco :) 


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu
 

8 komentarzy:

  1. Myślę, że gdybym przeczytała poprzednią część to książka mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie planowałam czytać tej serii, ale przekonałaś mnie do zmiany zdania. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Na pewno nie pożałujesz, jeśli lubisz takie klimaty.

      Usuń
  3. Hmm, nie znam tej serii i nie wiele o niej słyszałam, wydaje mi się jednak, że to nie do końca moje czytelnicze klimaty. Jednak nie mówię nie - może kiedyś sięgnę, gdyż bohater wydaje się intrygującą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham tę serię! :) Mam nadzieję, że kiedyś się skusisz :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger