Nana Bekher - Będziesz moja - Wydawnictwo WasPos - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła.W tym roku jest to mój czternasty patronat. Będziesz moja to siódma książka autorki, która zostanie wydana przez Wydawnictwo WasPos

Nana Bekher to pisarka, autorka romansów, erotyków i powieści z gatunku fantasy. Zadebiutowała w 2019 roku książką Nieznośny milioner, która stała się bestsellerem. Na swoim koncie ma jeszcze 5 wydanych tytułów: Nie uciekniesz, Zapach grzechu, Smak pożądania, Ginger i Odnajdę Cię. Jej opowiadanie ukazało się także w antologii Niegrzeczna miłość. Jest mamą dwóch synów. Uwielbia twórczość Agathy Christie. Nie wyobraża sobie dnia bez kawy, czekolady i żelek.

Zakazana kobieta oraz niegrzeczny mężczyzna, kiedy skosztują się po raz pierwszy nie będzie już odwrotu. Pożądanie będzie silniejsze niż wszytko inne. Nowa powieść Nany Bekher przyprawi was o szybsze bicie serca i zaprowadzi was do świata pełnego płomiennego, zakazanego romansu. Tak gorąco jeszcze nie było! Polecam.

Malwina Nowak, Świat książkowy Mali

Opis;

Jego ciało pokrywają tatuaże, które dodają mu charakteru. Faceci wolą trzymać się od niego z daleka, a dziewczyny szaleją na jego punkcie. Wszystkie moje koleżanki zazdrościły

mi przystojnego kuzyna, a on zapragnął mnie. Tak samo mocno, jak ja jego. Połączyło nas gorące, namiętne, ale zakazane uczucie, które nie miało prawa zaistnieć. 

Czy o pierwszej miłości da się zapomnieć? Jak daleko posuniemy się, gdy nasze drogi znów się skrzyżują? 

 

 

 



8 komentarzy:

  1. wszystko zależy od tego jaka była ta pierwsza miłość i czy w ogóle była ta pierwszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Pierwszej miłości nigdy się nie zapomina

      Usuń
  2. Marta Zinkel30 maja 2021 09:52

    Mnie ciekawi ta książka. Może uda mi się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę interesująca, liczę że ci się uda ;)

      Usuń
  3. Super patronat. Dzięki za polecenie i opis.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger