AT. Michalak - Zakazana namiętność - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

Źli chłopcy mieli coś w sobie takiego, co my, grzeczne dziewczynki, odbierałyśmy jako magnes. Każda z nas chciałaby uratować złego i stać się jego całym światem, ukoić jego smutki; każda z nas oczywiście marzyła również, by to przy niej stał się dobry. Ja nie stanowiłam wyjątku.

Valentina to młoda dziewczyna z sąsiedztwa, która jest pełna energii i radości, czerpiąca z życia ile się da. Ma wokół siebie kochającą się rodzinę i siostrę Lucy, na którą może liczyć.

I oni dwaj zabójczo przystojni bliźniacy; Tyson i Tyler, którzy zostali porzuceni przez matkę, każdy z nich radzi sobie z odrzuceniem, brakiem miłości oraz stabilizacji na swój sposób. Do tego ojciec, który ich wychowuje nie jest wzorem do naśladowania, znęcał się niejednokrotnie nad nimi przez co miedzy braćmi jest mocna i głęboka więź.

Kiedy zainteresowanie braci, Valentiną zaczyna wzrastać, nic już nie może być pewne. Czy łącząca braci więź przetrwa batalię o tę samą kobietę? 

Kogo wybierze Valentina? Bo, gdy bracia zaczynają ze sobą rywalizować i starać się o jej względy, to ona coraz bardziej gubi się w swoich uczuciach.

Nie pamiętałam, że Tyson to zło wcielone; nie pamiętałam, jak uprzykrzał mi życie; liczyła się tylko ta zakazana namiętność, która nas ogarnęła. Szaleństwo zmysłów, które spalało nas od środka i prosiło o uwolnienie. Mogliśmy ugasić ten pożar wyłącznie w jeden sposób. Tej nocy pragnęłam należeć do niego, na chwilę przestać udawać, że nic dla mnie nie znaczy.

Tyson McKanzie jest tym złym bratem, który skrada wszystkie kobiece serca. Porywczy, wybuchowy, cholernie pociągający zawsze mówi to co myśli i nie patyczkuję się z nikim. 

Jego relacja z Valentiną na początku jest dość napięta, obydwoje czują do siebie niechęć, a każde ich spotkanie kończy się kłótnią. Jednak unoszące się nad nimi pożądanie, powoli w nich uderza z zdwojoną siłą. 

Jak zakończy się zderzenie dwóch tak wybuchowych światów? Czy będą mieli szansę na coś więcej?

Spotkanie z nią to była dobra decyzja i z minuty na minutę coraz bardziej utwierdzałem się w przekonaniu, że ona ma w sobie jakiś magnetyzm. Wewnętrzne światło, które przyciąga takie poranione duszę jak ja.

Tyler McKanzie to totalne przeciwieństwo swojego brata bliźniaka Tysona. Z wyglądu są jak dwie krople wody, ale charaktery mają zupełnie różne. Tyler jest spokojny, rozważny, ciepły i pragnący stabilizacji i zaakceptowania go takiego jakim jest. Grzeczny chłopiec, który ma swoje za uszami to taka cicha woda. 

Tyler pokazał Valentinie swoją duszę romantyka, jednak czy to wystarczy żeby ją zdobyć?

Była mi potrzebna niczym powietrze. Czułem, że bez niej uleci ze mnie resztka życia. Planowałem się jej chwycić, aby do końca nie utonąć.

„Zakazana namiętność” to elektryzująca powieść nasycona uczuciami, pożądaniem oraz płomienną namiętnością. Pełna, niespodziewanych zwrotów akcji, w których główne role będą grali dwaj bracia i ona zniewalająco piękna stanowiąca dla nich zagrożenie i najsłodszą pokusę z jaką przyjdzie im się zmierzyć. 

Autorka stworzyła lekki, przyjemny romans, który wciąga od samego początku i nie zwalnia tempa ani na chwilę. A bohaterów czekają ciężkie decyzje, a serce będzie nieraz głośniejsze od rozumu i co z tego wyniknie? Cała trójka musi zmierzyć się z własnymi uczuciami i zdecydować co jest dla nich naprawdę ważne i co jest prawdziwym uczuciem a co tylko chwilowym zauroczeniem. 

Ja wam nie powiem, kogo wybierze Valentina, ale za to mogę wam powiedzieć kogo ja bym wybrała i kto skradł moje serduszko. Zdecydowanie tym bratem jest Tyson, niegrzeczny i nieokrzesany ma coś w sobie co mnie do niego ciągnie, ale chyba każda kobieta pragnie w życiu takiego złego faceta, który będzie dla niej buntownikiem o złotym sercu.

Dajcie się porwać zakazanemu uczuciu i wejdźcie do świta, gdzie gorące pożądanie miesza się z jeszcze większą chęcią posiadania. Polecam gorąco.

 Za objęcie książki patronatem medialnym dziękuje autorce, a za egzemplarz wydawnictwu 

 

6 komentarzy:

  1. niestety odstrasza mnie sama okładka. Jednak zdaje sobie sprawę jak bardzo poczytny jest ten gatunek, także polecę paru osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ocenia się ksiażek po okładce! :D Nigdy nie wiadomo co kryje w sobie wnętrze :)

      Usuń
  2. To nie jest typ książek, po które zazwyczaj sięgam, ale tytuł zapisany, gdyby mnie czasem napadła chęć na lekki romans z bad boyem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mogę wczuć się w tego typu historie, taka bogata oferta w tym gatunku, tyle książek miałabym do wyboru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie dużo jest książek z tego gatunku :) Może się przełamiesz :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger