Camilla En - To ja Esclave - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

Ooo, kogo my tu mamy, Victor już o wszystkim wie. Wieczorem przywiezie cię do Esclave. Tam będziesz miała swoje pierwsze spotkanie. Nie ukrywam, że liczę na owocne zakończenie.” 

Julia na studiach architektury w Londynie, poznaje Jeana, który przyjechał na wymianę studentów z Paryża i stworzyli parę nierozłącznych przyjaciół na uczelni. Konflikt z rodzicami, kiedy Julia mówi, że nie będzie pracować jako architekt sprawia, że podejmuje decyzję wyjazdu do Paryża, bez akceptacji najbliższych i swojej przyjaciółki. 

Lotnisko, wspaniałe miasto, piękny apartament, do tego drinki z ukochanym mężczyzną to największe szczęście jakie ją spotkało w tym kraju. Niestety, przebudzenie okazuje się dla niej szokujące, kiedy skrępowana leży na podłodze w obecności faceta z którym chciała być na zawsze, ale w innych okolicznościach. 

Rozmowy pod słyszane przez Julię potwierdziły tylko, że szczęście ją opuściło i jest skazana na piekło przygotowane przez Jeana.

Stało się coś złego. Wiesz doskonale, że Jean ma zakaz kontaktów z dziewczętami. Jak widać, za nic miał twoje wytyczne. Kiedy próbował siłą wziąć Julię, doszło między nimi do szamotaniny, w wyniku której wydarzył się wypadek.”

Philippe Valls ma swoją kancelarię adwokacką i pracuje dla ojca Jeana, gdzie jest jego prawą ręką. Przyjazd Julii na spotkanie z Adnotem i jego partnerami w interesach robi na nim duże wrażenie, a widząc strach w jej oczach próbuje ją odstresować. Podchodzi i ciepłym głosem przedstawia się a Julia poczuła ulgę. 

Spotkania w Klubie Esclave odbywają się codziennie, a ona miała być tylko grzeczna i uprzejma, i taka była, do czasu.

Sytuacja się zmienia, kiedy pewnego wieczoru ochroniarz mówi jej, że została wykupiona za olbrzymie pieniądze na całą noc, i wtedy do niej dotarło na czym będzie polegać jej praca po kolacji. 

Mężczyzna, który podszedł do stolika sprawił, że czas się dla niej zatrzymał, kiedy patrzyła na niego a on powiedział dobry wieczór Julio. Noc spędzona z przystojnym facetem w hotelu Aston, nie jest ostatnią, kiedy się spotykali, bo wypadek Jeana zmusza Philippe, aby wytłumaczył Julię przed jego ojcem co stało się w jej mieszkaniu.

Nie zdobyłeś mnie. Od samego początku byłam twoja. Jestem twoją Esclave, oddałam ci swoje serce i swoją duszę. Nie mam już nic więcej.”

To ja Esclave to kontynuacja To ty mnie uwolnisz, która jest fajnym dopełnieniem części pierwszej. W tej części poznajemy historię Julii przyjaciółki Chloe. Jest to ciekawa historia zdolnej architektki, która zostawia rodzinny Londyn i leci do kochanego mężczyzny z którym chciała zostać na zawsze. Wypadek, później pomoc adwokata, który próbuje pomóc jej zapomnieć o przeszłości, sprawia, że rodzi się uczucie, które zbliża ich do siebie. 

Powieść pełna bólu, smutku, złości, kłamstw, sekretów, niebezpieczeństwa, przemocy, utraty czujności, zwrotów akcji oraz miłości i pożądania, która może pokonać wszystko.

Autorka w tej powieści pokazuje nam, że nigdy nie możemy być na sto procent pewni tego co jest w danej chwili, bo wystarczy moment, a nasze życie może zmienić się w istny koszmar i już nic nie będzie takie samo. To jak traktowane są kobiety, jest straszne, są niczym towar, który można dobrze wyhandlować, ten mrok jaki musi pokonać nigdy nie jest łatwy do pokonania, ale nie można się poddawać. 

Polecam wam bardzo gorąco sięgnąć po tę historie, która pokazuje, że miłość nie zawsze idzie w parze ze szczęściem, a czasami jest ona przepełniona cierpieniem. Wy jeśli jeszcze nie znacie To tym mnie uwolnisz, to nadrabiajcie, a następnie sięgajcie po To ja Esclave, bo ja już czekam na dalsze losy Chloe i Julii. 

Za objęcie książki patronatem medialnym dziękuję autorce, a za egzemplarz wydawnictwu 

6 komentarzy:

  1. Miłość na pewno bywa też przeplatana cierpieniem, podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale wydaje mi się, że jest czymś więcej niż płytki erotyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger