Meg Adams - Ochroniarz - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja

„Nigdy nie rozumiałam, jak można dać się zamknąć w domu pełnym kamer i pozwolić by setki tysięcy ludzi oglądały nasze życie, nawet jeśli wszystko to, włącznie z dramatami, miłostkami i seksem było udawane.”

Lena Mejer jest szefową firmy kosmetycznej, która pewnego dnia wracając z przyjęcia do domu zauważa, że coś jest nie tak. Po przebudzeniu się widzi, że kwiaty, które leżały na stoliku były włożone do wazonu. Dzwoni więc do przyjaciół, ale nikt u niej nie był. Pola najlepsza koleżanka namawia ją, aby znalazła firmę ochroniarską i wynajęła dla siebie ochroniarza. Nie jest zadowolona z tego pomysłu, ale przy jej pomocy zgadza się to zrobić. 

Lena będąc w Klubie poznaje przystojnego, ładnie ubranego o mroźnym spojrzeniu Artura Kruza, który prosi ją o spotkanie w interesach. Dziewczyna zauroczona Arturem przekracza wszystkie reguły bezpieczeństwa, aby zrobić na przekór swojemu ochroniarzowi. Sytuacja się zmienia, kiedy dżentelmen z klubu pokazuje jej swoje prawdziwe oblicze, żądając współpracy. Lena jest przerażona tym co od niego usłyszała. 

„Wciąż majaczył mi przed oczami jego uroczy uśmiech i umięśnione ciało pokryte bliznami, które ukrył pod tatuażem zdobiącym jego skórę. Jego blizny, zapewne tak jak i moje, nie kończyły się jedynie na tych widocznych zgrubieniach, sięgały głębiej, niż chcielibyśmy to przyznać.”

Życie u boku swojego obrońcy staje się dosyć ciekawe i przyjemne. Kiedy kilka razy wybawił ją z opresji, to Lena chce dowiedzieć się o nim czegoś więcej, ale on zbywa ją lakonicznymi odpowiedziami, że jak się dowie prawdy to ucieknie z krzykiem. 

Lena mu ufa, ale jednocześnie i nienawidzi. Po tragedii w swoim domu dziewczyna znika i odkrywa ciemną stronę życia swojego ochroniarza. I jest gorzej niż myślała..

„Przeraziło mnie to bardziej niż cokolwiek innego, właśnie z powodu sekretów. Chciałem ci wszystko wyjaśnić. Jednak zbyt długo zwlekałem, a potem wolałem nie dokładać ci cierpienia.”

Ochroniarz to opowieść, która wciąga od samego początku. Życie Leny Majer i jej ochroniarza Nikolaja pochłania nas bez reszty i nie daje nam o sobie zapomnieć. Prawda jakiej się dowiedziała była, nie do zaakceptowania i dlatego możemy się tylko domyślać jak ona to przeżywała, myśląc że śmierć rodziców to było najgorsze co mogło ją spotkać, ale życie jest bardziej okrutne o czym sama się przekonała. 

Historia stworzona przez Meg, pokazuje humor, złość, wątek kryminalny i namiętne pożądanie. Ochroniarz to naprawdę kawał dobrej lektury, przy której nie będziecie się nudzić, a tętno przyśpieszy wam wielokrotnie. 

Polecam wam bardzo gorąco! Musie przeczytać tę książkę oderwie was od świata rzeczywistego na parę ładnych godzin. Meg zrobiła to ponownie i stworzyła genialną historię!

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

8 komentarzy:

  1. Aż przypomniał mi się film Bodyguard z Whitney Houston i Kevinem Costnerem z 1992 roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie moje klimaty czytelnicze, jednak dobrze czytało mi się Twoją opinię na temat tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie jest to lektura dla mnie. Ale każdy ma swoje rewiry czytelnicze i każdy raczej nie za często z tej strefy komfortu wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładanie, chociaż ja staram się wszystkiego próbować :)

      Usuń
  4. Książka czeka w mojej biblioteczce na swoją kolej do przeczytania. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger