Monika Skabara - Rosyjska księżniczka - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

„Skupiłam wzrok na ojcu, bo przez te wszystkie lata nauczył mnie, że muszę patrzeć mu w oczy. Nierobienie tego było według niego oznaką słabości, a słabość należało tępić w zarodku. Tępić, wybić, zlikwidować – nieważny był sposób, liczył się finalny efekt.”

Aleksandra Askarowa zwana także Sasza jest przyszłą szefową rosyjskiej mafii i dziedziczką największego tyrana Michaiła Askarowa. Od dziecka wychowywana na bezwzględną, nie mającą uczuć maszynę. Ojciec trzymał ją w zamkniętą oddając swoim ludziom na wyszkolenie. Przez dwadzieścia lat swojego życia była bita i karana za każdy błąd, każde uchybienie i okazanie słabości. Porzucona i odtrącona przez własnego ojca, nie znała dobrych uczuć jak radość czy miłość - wmawiali jej, że to było nie dla niej. To ją zniszczyło, ale stała się twarda i  niezależną kobietą, która nie cofnie się przed niczym.

„Pokręcił nieznacznie głową i zbliżył się do mojej twarzy. Stykaliśmy się czołami, a jego oczy nadal szukały odpowiedzi. Mój oddech przyspieszył, a serce zaczęło dziko galopować. Strach mieszał się z czymś innym... ekscytacją? Oczekiwaniem? Nie byłam pewna, ale Antonio Morinello mieszał mi w głowie, gdy niemal czarnymi oczami próbował zagłębić się w mojej duszy.”

W życiu Saszy niedługo wszystko ma się zmienić a to za sprawą przystojnego, bezwzględnego i niebezpiecznego oraz pewnego siebie Antonio Morinello, który jest przyszłym szefem włoskiej mafii. Kiedy ujrzał po raz pierwszy rosyjską księżniczkę od razu jej zapragnął i przysiągł sobie, że zrobi wszystko żeby była jego. 

Antonio wykorzystał mafijne porachunki, do spełnienia swojego celu i zażądał w zamian za sojusz piękną Aleksandrę, która miała zostać jego żoną. Nie zdawał nawet sobie sprawy, że tym czynem zrobi jej przysługę. 

Po ślubie Antonio zauważa, że dziewczyna reaguję na niego i na dotyk czy drobny gest z ogromnym dystansem. Zamierza jej pokazać czym tak naprawdę jest rodzina i że to ona jest najważniejsza i chroni się ją nie patrząc na konsekwencję. A ona teraz należy do rodziny.

Czy Sasza zaufa Antoniowi na tyle, żeby wyjawić mu wszystkie tajemnice ze swojej przeszłości? Czy zdolna jest obdarzyć uczuciem drugą osobę?

„Jestem Morinello, wy jesteście moją rodziną, a ja bronię, co moje.”

Rosyjska księżniczka to wciągająca, niebezpieczna historia ukazująca dwa różne światy mafijne rosyjską i włoską. Autorka stworzyła dwoje charakternych bohaterów, którzy potrafią walczyć o to na czym im zależy i nigdy się nie poddają. Uwielbiam kobiety, które są silne i wiedzą czego chcą i po to sięgają a Sasza taka właśnie jest. 

Książkę pochłonęłam dosłownie w jeden wieczór zarywając nockę i nie żałuję, bo historię jaką dostałam rekompensuję mi te godziny bez snu. Kiedy ją kończyłam byłam smutna, że to już koniec, bo chciałam więcej Saszy i Antonio, polubiłam ich i kibicowałam przez całą opowieść. 

Musicie sięgnąć po tę książkę, która da wam niezły rollercoaster emocjonalny i dawkę adrenaliny. Ja już nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Monia czekam na więcej! A was zachęcam do przeczytania.

Za egzemplarz dziękuję autorce i wydawnictwu 

12 komentarzy:

  1. Książka na pewno zyska wielu swoich zwolenników. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla fanów tego typu książek ,gdzie mafia rządzi się swoimi prawami a reszta... wiadomo... to będzie nie lada gratka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O to zdecydowanie coś dla mnie. Coraz częściej sięgam po tego typu literaturę, a jak dodamy do tego klimaty mafijnie to już jest super. Tak więc tytuł zapisany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) I czekam na twoje wrażenia jak przeczytasz :)

      Usuń
  4. Fabuła mnie bardzo intryguje i jeszcze ta dawka adrenaliny. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem. Z jeden strony mnie ciekawi, a z drugiej na razie nie chce mi się po nią sięgać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowała mnie twoja recenzja. Chętnie sięgnę po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger