Darcy Trigovise - Inny - Wydawnictwo WasPos - Recenzja

Wymazać wspomnienia. Zastąpić złe, dobrymi. Bolesne, radosnymi. Raniące, przyjemnymi. Odważyć się i sięgnąć po to, co życie ma do zaoferowania. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Nie pozwól, aby przeszłość decydowała o twojej przyszłości.

Larissa w wieku osiemnastu lat zostaje sprzedana przez swojego ojca, który ma okropne długi. I od tego momentu należy do przemytnika narkotyków i broni - Oscara. Z dnia na dzień niszczył ją psychicznie i fizycznie pozbawiając godności, wolała umrzeć niż dłużej to znosić. W końcu po dwóch latach koszmarnego życia w klatce, które było jej piekłem na ziemi, zostaje znaleziona przez Lloyda, brata Oscara, który tragicznie zginął w wypadku samochodowym. Od tego momentu Larissa zamieszkuję z Lloydem.

Czy mężczyzna, który ją przygarnął również okaże się okropnym i bezdusznym mafiozem, takim jaki był jego brat? A może okaże się  jej zbawieniem?
Czy naznaczona fizycznie i psychicznie dziewczyna, nawiedzana okrutnymi wspomnieniami, odnajdzie się w normalnym świecie i zawalczy o własne życie?

Czuję, jak każdego dnia wspinam się coraz wyżej, oddalając od prześladującej mnie ciemności. Już wiem, że muszę walczyć o to, na czym mi zależy. Jestem wystarczająco silna, aby to zrobić. Mam swojego mrocznego anioła i nie potrzebuję niczego innego. Nie chcę kwiatków i serduszek, jak pewnie każda dziewczyna w moim wieku. Nie jestem jak one. Jestem naznaczona fizycznie i psychicznie, i zaczynam się z tym godzić.

Larissa mi bardzo imponuję, w życiu przeszła przez wszystko co najgorsze i nie poddała się. Jest dla mnie i pewnie dla wielu kobiet twardzielką i wojowniczką.

Lloyd jest bezwzględnym mężczyzną, który w wgłębi siebie skrywa duże pokłady dobrych uczuć. Dba o tych, których kocha i jest dla nich wstanie zrobić wszystko, nie ma takiej rzeczy, której by nie zrobił.   

Te dwie poranione dusze, są dla siebie jak zbawienie. Potrzebują siebie nawzajem, żeby funkcjonować. I na pewno nie będzie łatwo, ale warto.

Mężczyzna, który jest moim dopełnieniem, moją drugą połową, moją siłą i wybaczaniem, moją definicją dobroci i cudu, moim wszystkim. I jeśli przeżyłam okrucieństwo jednego brata tylko po to, aby móc oddać swoje życie za drugiego, to to wszytko było tego warte. On jest wart wszystkiego.

Inny to historia, która wciąga i porusza od pierwszej strony i czym dalej tym jest coraz bardziej emocjonalnie. Jest to opowieść o strachu, żalu i rozpaczy, ale i o poświęceniu, miłości oraz nadziei na lepsze jutro. 

Darcy Triguvise stworzyła przepiękną i wzruszającą opowieść o młodej dziewczynie, która przeżyła piekło na ziemi tracąc część siebie. Jednak w mroku pojawiło się dla niej światełko w postaci mężczyzny, który jest również poraniony jak ona. 

Inny to pierwszy tom serii "Idealnie nieidealni" , który porusza i rozkrusza nasze serduszka sprawiając, że wchodzimy w nią całym sobą. Nie mogę się doczekać kolejnych tomów i poznania historii pozostałych bohaterów, a w szczególności Emmy. 

Polecam wam bardzo gorąco historię Larissy i Lloyda, którzy musieli przejść ciężką drogę, żeby się znaleźć w tym miejscu w którym są obecnie..  Książka, którą konicznie musicie przeczytać! 


Za egzemplarz dziękuję autorce Darcy Triguvise

16 komentarzy:

  1. Książa wydaje się bardzo emocjonalna, zwłaszcza przez co przechodzi bohaterka. Zapisuję tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety książka nie dla mnie. Próbowałam się do niej przekonać ale nie wyszło. Może kiedyś uda mi się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mocno zainteresowała mnie ta książkę. A skoro piszesz, że muszę ją przeczytać, to na pewno to zrobię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane uczucia. Czuję, że książka może mnie odrobinę przytłoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu książki to raczej nie moje czytelnicze klimaty, bo za bardzo je przeżywam, a ta książka dodatkowo wydaje się ciut schematyczna. Opisałaś ją jednak w ciekawy sposób i odniosłam wrażenie, że jest w niej wiele pozytywnych aspektów, w których to te dobre emocje i wspaniałe wartości zwyciężają ze złem czy okrucieństwem, więc tytuł ten będę miała na uwadze. :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj ja to jestem miękka klucha i naryczę się nie raz przy książkach heh ;p
      Jak się skusisz to daj znać jakie były twoje wrażenia.
      Również Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Nieszczególnie przepadam za takimi historiami, ale ta książka mnie naprawdę zaintrygowała i z chęcią bym ją przeczytała. Myślę, że tym co przemawia na jej korzyść, jest główna bohaterka, która odnalazła w sobie siłę, by wyjść z mroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie, ale raczej przeczytanie jej nie będzie moim priorytetem

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam autorki, ale po przeczytaniu recenzji wpisuję tytuł na listę poszukiwań.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger