Whitney G - Turbulencja - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

WEŹ MNIE BEZ ZASTANOWIENIA. POCAŁUJ MNIE MOCNIEJ. BIERZ MNIE ZNOWU I JESZCZE RAZ. Cała historia zaczyna się nie co zwyczajnie jak każda inna. Facet spotyka, kobietę i zaczyna się flirt, po czym ostatecznie lądują w łóżku. Ich znajomość miała się skończyć na tym jednym razie i każdy miał iść w swoją stronę. Lecz spotkali się ponownie i żadne z nich nie chciało odejść. Mieli swoje zasady, których chcieli się trzymać, ale jeśli w grę wchodzi gorąca i szalona namiętność to nie które z ich zasad zostały poddane próbie. W grę weszły uczucia, których nikt by się nie spodziewał, serca miały być bezpieczne, lecz gdy uczucia pochłoną do głębi wtedy nie, da się już nic zrobić. Bo gdy tak odurzające uczucie, jakiego się nie czuło nigdy wcześniej, uderzy w siebie to, jesteśmy w stanie zaryzykować wszystko, co kiedykolwiek mieliśmy. Nawet jeśli wiesz, że możesz sięgnąć dna i spłonąć. TO MY. TO NASZA POKRĘCONA MIŁOŚĆ. TO TURBULENCJA. Można by było spodziewać się, że ta opowieść jest jak każdy typowy romans, ale nie to coś znacznie więcej to emocjonująca bomba i wielkie wow, to pierwsze co nasuwa się na myśl po przeczytaniu Turbulencji. Zachwyt i ta pustka, że to już koniec, pozostawia nas w tym stanie uniesienia, chce się więcej i więcej. Autorka od samego początku wprawiła nas w falę ekscytacji i skoków napięcia, fundując nam prawdziwy emocjonujący lot w przestworzach z nutką pikanterii. Zabierając się za tą książkę, musicie się przygotować na istny rollercoaster bez trzymanki. Niezwykle wciągająca opowieść, która pochłania czytelnika od pierwszej strony. Czyta się ją lekko i przyjemnie z każdym rozdziałem chcę się więcej i więcej. Bohaterowie doświadczają gorących i tajemniczych momentów, zejść i rozejść, przez co czytelnik emocjonuje się jeszcze bardziej. Autorka wprowadziła takie zwroty akcji, że nie sposób przewidzieć zakończenia, z każdą chwilą, gdy zaczynała mi się rodzić jakaś wizja zakończenia, to kolejny rozdział doprowadzał do upadku mojej wizji. Dynamiczna akcja, świetnie skrojona fabuła, oraz dobrze i smacznie poprowadzone dialogi dają autorce sukces. Whitney G nadała głębie całej historii poprzez narrację z perspektywy dwojga bohaterów. Nie zabraknie też pikantnych scen, są one napisane ze smakiem i wyczuciem, zostawiając pomiędzy wierszami ogromne ładunki emocjonalne, że nie sposób ich nie poczuć na własnej skórze. Pobudzają naszą wyobraźnię bez dwóch zdań. Pokochałam Whitney G za tę książkę i zakochałam się dogłębnie w bohaterach tej podniebnej przygody i do dziś razem z nimi nie zeszłam jeszcze na ziemię. Polecam ją naprawdę wszystkim kobietą i nie tylko. Będę wracać do niej często, żeby za każdym razem od nowa podbijała moje serce.




Whitney Gracia Williams , Wydawnictwo Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger