D. B. Foryś - Tylko Żywi Mogą Umrzeć -Wydawnictwo e-bookowo- Patronat Medialny


Dorota Bożena Foryś, pochodząca z Wrocławia. Z wykształcenia jest informatykiem, ale na co dzień pracuję jako kierownik firmy handlowej. Niedługo spełni swoje życiowe marzenie, czyli wyda swoją powieść przed trzydziestką, czego jej bardzo serdecznie Gratulujemy i cieszymy się razem z tobą. Od trzech lat jest związana z Grupą Literacką Ailes. Do tej pory udało jej się wydać opowiadania w dwóch antologiach: "MDS: Miłosne Rewolucje" oraz "Godzina Diabła"

Do napisania powieści "Tylko Żywi Mogą Umrzeć" zainspirował ją serial "Supernatural", którego jest ogromną fanką. 







Powieść została nagrodzona w pierwszej polskiej edycji Wattys 2016 w kategorii "Lekkie pióro". 


Jest to pierwsza część cyklu zatytułowanego "Tessa Brown". Opowiada historię Tessy - łowczyni demonów. Kobieta za dnia próbuje prowadzić w miarę normalne życie, zaś nocami poluje na piekielne kreatury, przez co wplątuje się w sytuację, jaka znacznie ją przerasta. Wraz ze swoim przybranym ojcem - egzorcystą Gabrielem, byłym chłopakiem Remim - medium z zapędem do nekromancji, Leonardo - ekspertem od ziół oraz Kilianem - tajemniczym nieznajomym lubującym się w słodyczach, zamierza pokonać demony i raz na zawsze zmieść je z powierzchni Ziemi. 

Jest to paranormalna opowieść fantasy z elementami horroru, romansu oraz sporą dawką humoru.
Skierowana jest do osób pełnoletnich. 




Opis; 

Mam na imię Tessa i, odkąd pamiętam, prowadzę podwójne życie. Jestem barmanką za dnia, za to nocami zamieniam się w żądną krwi łowczynię demonów. Dlaczego to robię? Och, nie zrozumcie mnie źle, przecież nie wybrałam takiego zajęcia, ponieważ jest ekscytujące i bezpieczne, pieniądze też nie grały tutaj żadnej roli, nikt mi w końcu za to nie płaci.
Tropię i zabijam wyłącznie dlatego, że posiadam nad nimi niespotykaną przewagę: w połowie jestem jedną z nich... 





Więcej o powieści i bohaterach możecie się dowiedzieć na stronie internetowej www.tessabrown.pl  oraz na fanpage autorki D. B. Foryś - strona autorska  na ,którą serdecznie zapraszam. :)

Recenzja Premierowa już na blogu --> Tylko Żywi Mogę Umrzeć 


8 komentarzy:

  1. Serialu "Supernatural" jeszcze nie oglądałam, zatem nie wiem, jak wpasowałaby się książka w mój gust czytelniczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie przeczytasz to się nie przekonasz :) możesz poczekać na moją recenzję i może akurat cie zaciekawi.

      Usuń
  2. Bardzo lubię "Supernatural". Kiedys miałam fazę na ten serial, więc dam szansę książkę :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis mi się spodobał, chyba sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad tą książką. Tak jednocześnie chcę ją przeczytać i niekoniecznie chcę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to masz dylemat 🤔 to może poczekaj do mojej receznji i zobaczysz czy cie przekonałam czy też nie. 😘

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger