Daria Skiba - Nasze Jutro - Wydawnictwo Vectra - Recenzja

„Musiałam być silna. Musiałam walczyć dla nich, dla Alana i Mai. Oni byli moim całym życiem i bez względu na to, co przeszłam, warto było żyć. Tylko i wyłącznie dla nich”. 

Czy normalne życie po straszliwej traumie jest możliwe? Diana próbuje ze wszystkich sił. Pragnie szczęścia u boku ukochanego, jednak przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. W ich życie wkradają się tajemnicę, które wychodzą na jaw w najmniej odpowiednim momencie. 

Czy Diana odnajdzie w sobie dość siły, by po raz kolejny zawalczyć o lepsze jutro? 

„[...] Ona, choć początkowo odmawiała, dała się porwać w wir płonących języków i odegrała przede mną najpiękniejszy spektakl, jaki tylko mogłam obejrzeć”. 

Maja pogodna nastolatka, która całym sercem pokochała taniec i ogień. To właśnie ta pasja połączy ją z Szymonem, który z każdą spędzona razem chwilą będzie się otwierał przed nią swoją przeszłość. 

Czy Maja okaże się na tyle silna, by stawić czoła przeciwnościom i wpuścić do serca miłość? 

„Wszystko jest możliwe, trzeba w to tylko mocno wierzyć".

„Nasze Jutro” to kontynuacja emocjonującej powieści pt. „Uwolnij Mnie”, którym autorka zadebiutowała. Pierwsza część skończyła się w bardzo ważnym momencie, przez co czytelnik z niecierpliwością czekał na ciąg dalszy z ogromną ekscytacją co będzie dalej, od potoczą się losy Diany i Alana. I o to mamy drugą część, która jest zaskakująca i porywająca co sprawia, że nie można się od niej oderwać nawet na momencik, a po przeczytaniu zostaję z nami jeszcze na długi czas. 

Autorka w bardzo fajny sposób opisała sceny związane z tańcem z ogniem. Co pozwalało poczuć nam tę niesamowitą atmosferę, jaką się czuję podczas takiego występu, a także dla osób, które tak jak ja jeszcze nie miały styczności z takim widowiskiem, mogą się dowiedzieć różnych bardzo ciekawych i interesujących zagadnień z tym związanych. To wszystko jest zobrazowane w tak dobry sposób, że każdy z nas czytając, ma te sceny przed oczami, co jest naprawdę niesamowite. Mnie bardzo zafascynował taniec z ogniem na, który na pewno się wybiorę. 

„Byliśmy już tylko my i nasze jutro. Wspólne i lepsze jutro”.

Książka jest podzielona na odczucia czterech bohaterów, co jest bardzo fajne, możemy dzięki temu dowiedzieć się co każdy z nich osobna, czuje i przeżywa w środku. Diana, która cały czas walczy ze swoimi demonami z przeszłości, u boku swojego ukochanego. Alan dzielnie pomaga swojej ukochanej przezwyciężyć wszystkie trudne chwilę. To są postacie niezwykle silne, ale mają też swoją kruchość i chwilę słabości, ale razem pokonają wszystkie przeciwności losu. I mamy też dwojga nowych bohaterów Maję, która jest pogodną nastolatką, pełną pasji do tańca z ogniem. Silna wojowniczka tak jak jej mama. I Szymon, który jest niezwykle skrytym chłopakiem z bagażem doświadczeń. Ma w sobie to coś, że jeśli uda się nam wkroczyć do jego świata, będziemy najszczęśliwszą osoba na świecie. 

Każda z tych osób boryka się ze swoimi problemami, z którymi walczy o swoje lepsze jutro. 

„Nadszedł czas, by zrobić coś dla siebie. By uwierzyć, że jutro będzie tylko lepiej”.

Nasze Jutro to opowieść pełna emocji, życiowych rozterek i trudnych decyzji. Pierwszej miłości, jak i tej dojrzałej. Daria ukazała w piękny sposób to, jakie jest nasze życie, że nie zawsze wszystko jest kolorowe i proste. Chociaż jest ciężko, zawsze warto walczyć o nasze lepsze jutro. 

Bardzo Serdecznie i z całego serduszka polecam wam tę opowieść. Ta książka ukazuje istotę naszego życia i wkrada nam się do serc. 




7 komentarzy:

  1. Musze koniecznie nadrobić pierwszy tom. Obie książki zbierają dobre recenzje, ja czuję się zachęcona.
    W pierwsze zdanie wkradła ci sie literówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za powiedzenie o literówce kompletnie jej nie zauważyłam, a chyba z pięć razy sprawdzałam.:P
      Oj musisz i to koniecznie nadrobić, książki są rewelacyjne :*

      Usuń
  2. Wspaniała recenzja. Książek nie znam, ale na pewno gdzieś widziałam okładkę "Nasz go jutra". Jest tak piękna, że nie mogłam jej nie zapamiętać :) Swoją recenzja zaczachecilss mnie do lektury. Lubię takie klimaty. Obym tylko znalazła na nią czas. Mam na liście tyle tytułów.Ten też zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :* Mam nadzieję, że uda ci się jak najszybciej narobić tę serię, bo jest naprawdę rewelacyjna.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja nie lubię jak książka jest podzielona przez odczucia bohaterów. Raczej wole prostą narrację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma swój ulubiony styl, ale autorka naprawdę bardzo dobrze to zrobiła. Więc mimo wszystko mam nadzieje, że jednak się skusisz :)

      Pozdrawiam Serdecznie ;)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą recenzją. ;) Jeszcze nie miałam okazji przeczytać książek Darii Skiby, ale wpisałam sobie na moją listę lektur. :D Pozdrawiam, Lily.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger