Georgia Cates - Piękno Bólu - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja

Umówili się na trzy miesiące... ale tej miłości nie dało się zamknąć w ramy.

On magnat winiarstwa i jeden z najbardziej rozchwytywanych mężczyzn, lecz go nie interesują stałe związki. Aranżuje je niczym jak podpisywanie kolejnej umowy, które się niczym od siebie nie różnią. Nie używa prawdziwych imion ani swojego, ani kobiety, z którą obecnie się spotyka, a raczej zawarł umowę.

Ona okazuje się dziewczyną wręcz idealną taką, której nigdy wcześniej jeszcze nie spotkał. Ma swoje tajemnice, o których nie chciała, by mówić i magiczną moc przyciągania do siebie facetów. W głębi duszy pragnie prawdziwej miłości jak każda kobieta po jakimś czasie.

„Po prostu trzyma mnie w ramionach, dopóki nie zasnę. Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Nigdy nie doświadczyłam tak pięknego uczucia".

„Piękno Bólu” to historia, która pokazuje, że kiedy ludzkie emocje i uczucia wchodzą w grę, to wszystkie zasady przestają istnieć. Bohaterowie natomiast uświadamiają sobie, że to coś więcej niż tylko układ.

Tylko czy rozum w końcu pozwoli sercu przejąć kontrolę? Czy ta relacja ma swoją przyszłość?

„Miłość do niego już zawsze będzie Pięknem Bólu".

Ta niezwykła opowieść, która może się wydawać, że to już gdzieś było, a jednak ma, w sobie tę magię co sprawia, że jest inna od innych. Mnie skradła i jestem bardzo ciekawa, jak potoczą się dalsze losy tych dwojga.
Polecam wam ją bardzo gorąco, do nastroju możecie sobie wziąć kieliszek wina i gwarantuje wam niezapomnianą emocjonującą przygodę. 




Za egzemplarz dziękuję: 


6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą książką, ale już mam ochotę ją przeczytać :) Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest naprawdę świetna :) A dziękuję, miło mi to słyszeć.

      Pozdrawiam Serdecznie ;))

      Usuń
  2. Jakoś niespecjalnie przekonuje mnie ta książka. Możliwe, że to wina tego, że nie zaczytuję się w tym gatunku. Fakt, powiada się, iż człowiek powinien wszystkiego spróbować. Jednak gdybym chciała to zrobić, to, cóż... Na pewno nie z tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja, dzięki Tobie myślę że po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, oj mam nadzieję że sięgniesz bo jest naprawdę świetna.

      Pozdrawiam Serdecznie ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger