Meghan March - Król bez skrupułów - Wydawnictwo Editio Red - Recenzja Przedpremierowa

Stań oko w oko z tyranem. Jest okrutny, brutalny i zabójczo przystojny.
 
Lechlan Mount to niebezpieczny i zabójczo przystojny mężczyzna, który nie ma żadnych zahamowań ani słabości. Zawsze bierze to, co chce i kiedy chce. Nie interesuje go niczyje zdanie, po prostu, albo jest, tak jak on chce, albo kulka w łeb. Jest on człowiekiem, który rządzi Nowym Orleanem w pełnym tego słowa znaczeniu. Otoczył wokół siebie ogromny mur, który chronił go przed wszystkimi i tak miało być z kolejną jego zdobyczą, lecz nie tym razem. W końcu na jego drodze pojawi się ktoś, kto będzie łamał wszystkie jego żądania i będzie stawiał mu opór, a tym kimś będzie piękna rudowłosa piękność.
„Mount może dostać moje ciało, ale nie dostanie ode mnie niczego więcej”.
 
Keira Kilgore jest rudowłosą pięknością o ognistym temperamencie i niepokornej duszy. Prowadzi destylarnie whisky, która jest przekazywana w jej rodzinie z pokolenia na polowanie. Ta firma jest dla niej wszystkim. Jeden błąd w jej życiu sprawia, że to, co najcenniejsze może stracić. W tragicznych okolicznościach ginie jej mąż, z którym nie układało jej się za dobrze i zamierzała się z nim rozwiedź.
To właśnie jego śmieć spowodowała fale kłopotów. Pozostawił ją z ogromnymi długami, a jeden z nich był niemożliwy do spłacenia. Bo jeśli ktoś zaciąga się na pół miliona u mężczyzny, który włada całym miastem, to wróży to jedno; wielkie kłopoty.
 
„Jeśli to podpiszesz, możesz stąd wyjść, a ja nie będę dotykał każdej krągłości na twoim ciele, aż poznam je lepiej niż własne. Nie będę ssał twoich sterczących różowych sutków. Nie będę chwytał dłonią twojej dzikiej burzy włosów, by cię przytrzymać, gdy będę pieprzył tę twoją idealną, brzoskwiniową dupkę, aż zaczniesz wykrzykiwać moje imię”.
 
Jest tylko jedna możliwość na uratowanie destylarni. Jak myślicie czego, mógł sobie zażądać w zamian taki człowiek jak Mount? Odpowiedź jest bardzo prosta, a mianowicie za odstąpienie od zrujnowania dziedzictwa Keiry zażądał sobie jej samej...
Te dwie duszę nigdy nie powinny się spotkać. On jest bezwzględnym gnojkiem, a ona nigdy się nie poddaje. Dwa gorące temperamenty, jeden nie ulegnie drugiemu, a napięcie, jakie wisi nad nimi, jest niczym wulkan, który może wybuchnąć w każdej chwili.
 
Czy ta paląca nienawiść może przekształcić się w coś więcej?
 
„CIA. NSA. FBI. DEA. ICE. Kartele. Mafia. Jakuza. Bratwa. Teraz współpracuje z nimi wszystkimi, a najważniejszą rzeczą, jakiej się nauczyłem, jest to, że władza to jedyne, co się liczy. Większość ludzi ma zbyt wiele słabości, by być w stanie utrzymać ją przez dłuższy czas”.
Król bez skrupułów to emocjonująca i ognista opowieść o dwóch silnych osobowościach. Ich historia wciągnie was bezpowrotnie. Jak już zaczniecie, to nie będziecie mogli skończyć. Autorka będzie z każdym rozdziałem pobudzać wasze zmysły, karmiąc was namiętnością i pobudzając wyobraźnię, a w sercach zapłonie potężny ogień, więc bez gaśnicy ani rusz. A zakończenie rozłoży was na łopatki, tak jak zrobiło to, że mną do teraz nie mogę się pozbierać to, co się stało.
Powiem wam jedno, musicie przeczytać tę historię. Ja z ogromną niecierpliwością czekam na drugi tom i mam nadzieję, że zostanie wydana jak najszybciej, bo nie wiem, jak wytrzymam.


Za możliwość przeczytania tej cudownej książki dziękuję Wydawnictwu 


8 komentarzy:

  1. Takie silne uczucia często zmieniają się w inne silne: miłość w nienawiść i odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację te uczucia kiedy są tak silne to zawsze wywołują istne tornado uczuć.

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą książką. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale zapiszę sobie tytuł i może zakupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, bo książka jest na prawdę dobra. Będzie można ją u mnie wygrać na fanpagu albo instagramie jeszcze nie wiem gdzie zrobię.

      Usuń
  3. Nie jestem do końca przekonana, ale cieszy mnie fakt, że Tobie się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę się doczekać, aż przeczytam tę książkę, kusi od samego początku. Uwielbiam płomienne, silne uczucia. :) /Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tu się dzieję i to dużo, a zakończenie o jejku chcę się drugą odradzu :D

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger