AT. Michalak - Zakazana pokusa - Wydawnictwo Pascal / LOVE BOOK - Recenzja

„Miałam nadzieję, że dam radę wykonać mój plan do końca. Paraliżował mnie strach, ale nie zamierzałam rezygnować, o nie”.

Violet Adams to młoda studentka, która w dzieciństwie straciła mamę przez, co jej ojciec stał się strasznie nadopiekuńczy i trzymałby ją pod kloszem i chronił przed wszystkimi. Ciągle tylko musi udawać, że jest grzeczną dziewczynką, a nauka to nie wszystko, chciałaby poczuć te nastoletnie studenckie życie, ale z nim się nie da, więc ma go już serdecznie dosyć. 

Pewnego dnia wpada na pomysł, żeby dopiec swojemu ojcu, który jest trenerem drużyny futbolowej i nienawidzi Tylera, który jest jej członkiem. Ona więc obrała go sobie na celownik i planuje rozkochać go w sobie, kiedy spędzają ze sobą noc, a następnie on się dowiaduję czyją córką jest Violet, to jest na nią wściekły, ale ona gasi jego ogień i dochodzą do porozumienia i postanawiają zawrzeć układ. 

Wszystko układa się po ich myśli, jednak wszystko do czasu, kiedy w grę wchodzą prawdziwe uczucia i jeszcze większe obawy. 

„Ojciec nie nauczył mnie wiele, mogłem być mu jednak wdzięczny za najcenniejszą lekcję: że ból można przezwyciężyć, a rany na ciele goją się szybko. Rany na duszy, niestety, zostają na zawsze. Nawet jeśli się zabliźnią, to przypomną o sobie w najmniej oczekiwanym momencie. Blizn na duszy nie da się uleczyć. Trzeba się nauczyć z nimi żyć”.

Tyler MacKenzie to przystojny chłopak cieszący się dużą popularnością, szczególnie ze strony dziewczyn, które wzdychają w jego kierunku. W końcu jest gwiazdą studenckiej drużyny futbolowej, chociaż ciężko pracuje na swój sukces, to trener z jakiegoś powodu za nim nie przepada. 

Po kłótni z bratem bliźniakiem(możecie go znać z książki zakazana namiętność) wyprowadza się z ich wspólnego mieszkania. Na nocnej imprezie poznaje prześliczną dziewczynę, z którą spędza upojną noc, ale kiedy dowiaduję się kim ona jest, przeraził się, bo może mu to zaszkodzić w drodze na szczyt swoich marzeń sportowych. 

Jednak dochodzą do porozumienia i postanawiają połączyć siły i zagrać na nosie nadopiekuńczemu ojcu a zarazem wymagającemu trenerowi. Co wyjdzie z tego układu? I czy miłosną relację można udawać? Prędzej czy później staje się ona realna czy tego chcemy czy też nie. 

„Ból jest do zniesienia, gdy dotyczy ciebie. Zupełnie inna sytuacja jest wtedy, kiedy cierpi osoba, którą kochasz największą i najszczerszą miłością. Wtedy jej ból niszczy twoją duszę, rozrywa cię od środka na milion kawałków. Jesteś bezsilny i uświadamiasz sobie, że nie chcesz taki być”.

Zakazana pokusa to powieść pokazująca historię Tylera, którego możecie kojarzyć z Zakazanej namiętności, gdzie główną rolę grał jego brat bliźniak, a teraz przyszła pora na niego. On walczący o swoje marzenia, ćwiczy żeby być najlepszym futbolistą i ona córka trenera trzymana pod kloszem, próbująca w końcu się z niego wyrwać. Połączy ich pewien układ, który wydawał się być bez zarzutów, ale jednak z czasem zaczynał wymykać im się coraz bardziej z poza kontroli i stawał się skomplikowany. 

Autorka w swojej powieści pokazuje nam, że ludzie bardzo często oceniają się po pozorach nie chcą wiedzieć jaka jest prawda tylko dopowiadają swoje nieprawdy przez, co rodzą się plotki. I to nie ważne czy jest się nastolatkiem czy już dorosłym działa to tak samo, a słowa czasami mają większą moc niż jakiś czyn. Dlatego tak bardzo w naszym życiu ważne jest posiadanie prawdziwego przyjaciela, który zawsze będzie przy nas na dobre i złe. Bo każdy popełnia błędy, grunt że wyciągamy z nich wnioski. 

Książka pełna rozterek, intryg, tajemnic, bólu, humoru, trudnych wyborów, walki o swoje marzenia, poszukiwanie własnego ja, studenckich imprez, rodzicielstwa, przyjaźni, pożądania, namiętności oraz zaskakujących zwrotów akcji.

Historia mnie wciągnęła od samego początku i nie mogłam się oderwać od niej ani na momencik. Jest to najlepsza książka spod pióra autorki, jestem z nią od początku i to jaki progres zrobiła sprawia, że jestem pod wrażeniem i mega duma mnie rozpiera. Nie mogę się doczekać kolejnych powieści, a wy czytajcie Zakazaną namiętność, gdzie poznacie Tysona, brata bliźniaka Tylera, którego musowo także czytajcie w Zakazanej pokusie. 

Polecam wam bardzo gorąco sięgnąć po tę książkę, która zabierze was do świata młodych ludzi, którzy muszą mierzyć się ze swoimi słabościami i pokonywać stawiane na ich drodze przeszkody.

Za egzemplarz dziękuje Wydawnictwu 


4 komentarze:

  1. Pokonywanie przeszkód bardzo często ma miejsce nie tylko w książkowym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że literatura young adult jest teraz na topie :) Ja już trochę z niej wyrosłam, ale cieszę się, że młodzi czytają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to cieszy, że coraz więcej młodych ludzi czyta :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger