Joanna Chwistek - I Wanna Touch You - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja

„Miłość nie była lekiem na całe zło. Można kogoś kochać i nie chcieć z nim być. Ja okazywałam się tego najlepszym przykładem”.

Leila Walker to nastolatka, która jest bardzo roztrzepana i niezdarna, ale to wszystko dodaje jej uroku. Lubi grać w siatkówkę, jest w nią bardzo dobra. W skrycie kocha się w przybranym bracie, który ją ignoruje i robi wszystko, żeby ją zniechęcić do siebie. Jednak gdy sobie postawi jakiś cel, dąży do niego i nie odpuszcza, póki go nie osiągnie. 

Kiedy Asher wyjeżdża do Nowego Jorku na studia, ona także postanawia podążyć za nim, żeby udowodnić mu, że jest dla niego tą odpowiednią. Znosi wszystkie przykrości kierowane w jej stronę. Stara się nie brać do siebie bólu, jaki czuje po jego słowach. Wie, że w głębi serca on także jej pragnie tylko się przed tym z brania. 

Oboje wpadają wir wypełnionej imprezami studenckiej egzystencji, a każde ich spotkanie przynosi nieporozumienia i wzajemne oskarżenia. Więc co zwycięży: nienawiść czy pożądanie? A może uda się je połączyć?

„Tego właśnie się bałem najbardziej. Bałem się dnia, w którym moje mury runą, a ja stanę przed światem bezbronny jak dziecko”.

Asher Barkley to przystojny nastolatek, który marzył tylko o jednym, aby w końcu wyjechać z rodzinnego miasta i zostawić przeszłość za sobą. Miał dość rodziców, którzy się rozstali i walczyli ze sobą o niego, a do tego matka rościła sobie prawo do decydowania o jego wyborach.

W końcu wyjeżdża na studia, chcąc rozpocząć nowy etap w swoim życiu. Drużyna hokejowa, chętne panienki i studenckie życie. Jednak jego optymizm nie trwa długo. Okazuje się, że na uczelni spotyka Leile Walker. Dziewczynę, którą tak bardzo chciał wybić sobie z głowy. Starał się trzymać od niej z dala, ale jednocześnie tak bardzo pragnął jej dotknąć. Była ona córką partnerki jego ojca. Zakazanym owocem, który chciałoby się spróbować, ale wie, że nie może. 

Ranił Leile na każdym kroku, żeby chronić swoje serce, przed zranieniem. Dopiero w momencie, w którym zdał sobie sprawę, że zależy mu na niej, bardziej niż przypuszczał, to było już za późno. 

„Istniało milion powodów, dla których powinienem się trzymać od niej z daleka i tylko jeden, żeby tego nie robić: chciałem jej dotknąć”.

„I wanna touch you” to druga część cyklu I Wanna pokazująca historię mężczyzny, który nie wierzy w miłość i chroni swoje serce przed zranieniem. Poznajemy także dziewczynę, która zakochała się w nim i próbowała przekonać go do siebie, ale był nieugięty. Jednak nie bez przyczyny się mówi, że między nienawiścią a miłością jest cienka granica, która potrafi bardzo szybko się przetrzeć i zamieszać powodując w naszej głowie istny chaos.  

Autorka w swojej powieści pokazuje nam problemy, z jakimi muszą zmierzyć się nastolatkowie i jak sobie z nimi radzą. Życie nie jest takie piękne, jak byśmy tego chcieli, wystawia nas na pokuszenie i poddaje ciężkim próbą. Musimy podejmować niełatwe decyzje. Czasami wydaje nam się, że nie mamy innego wyjścia i wybieramy taką opcję, która rani nasze serce, ale wydaje nam się to słuszne. Jednakże, jeśli dwie dusze są sobie pisane i się połączą, to prawdziwa miłość zawsze odnajdzie swoją drogę. Nawet jeżeli ta droga ma być najtrudniejszą, najboleśniejszą w życiu, to nie możemy się poddać, bo lepiej jest żałować, że coś się zrobiło, niż że się nic nie zrobiło.

Książka pełna wzlotów i upadków, bezsilności, zazdrości, nastoletnich problemów, rozczarowań, namiętności, pożądania, przyjaźni, relacji rodzinnych, walki z uczuciami, trudnych decyzji, podejmowaniu ryzyka, zakazanego uczucia. 

Czytało mi się bardzo szybko, wciągnęła mnie od samego początku. Pokochałam tych bohaterów i kibicowałam im z całego serduszka. Czasami robiło mi się mega smutno, jak widziałam, jak traktował  Asher naszą Leile. Chciałam mu strzelić w łeb, żeby się ogarnął, ale po części można go zrozumieć, bo po ludzku się bał. Oczy otwierają się nam przeważnie, kiedy coś stracimy, ale niekiedy może być już za późno, na odzyskanie tego, co się utraciło. 

Polecam wam bardzo gorąco sięgnąć po tę historię, która jest świetną książką młodzieżową. Ma w sobie bardzo dużo wartości. Na pewno nie pożałujecie i spodoba wam się tak jak mi, gwarantuje. Zachęcam także po sięgnięcie po pierwszy tom pt. I Wanna Kiss You, który jest o innych bohaterach.  

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu

( Współpraca barterowa z )  

4 komentarze:

  1. Historia miłości i związków jest zawsze pełna emocji i wyzwań, a ta książka wydaje się mieć wiele elementów, które mogą przyciągnąć czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, spodoba się nie tylko nastolatką, ale i starszym czytelnikom.

      Usuń
  2. Chętnie skuszę się na powieść młodzieżową dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger