Jay Crownover - Dzikie Pragnienie - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

„Byłam gotowa zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby zaufać tym niezupełnie prawdziwym kowbojom, że nie tylko przeprowadzą nas przez góry, ale także w jakiś magiczny sposób przybliżą mnie do osoby, którą byłam, zanim mnie złamano.”

Głowna bohaterka Leo jest załamana po burzliwym rozstaniu z facetem, który był dla niej kimś idealnym i bezproblemowym przy nim czuła, że wszystko jest proste. Nie mogła pogodzić się ze stratą, więc za namową przyjaciółki Emrys, która jest cudowna, taka przyjaciółka to skarb. Wyruszają na szaloną i niezapomniana wycieczkę za miasto na dziki zachód. Pobyt na ranczu blisko natury ma jej pomóc zapomnieć o przeszłości i sprawić żeby znów uwierzyła w siebie. Wyprawa konną przez góry okazuje się bardziej ekscytująca niż wszyscy myśleli. Bohaterowie musieli zmagać się z niespodziewanymi i niebezpiecznymi przeszkodami na swojej drodze.

Leo, która zazwyczaj uciekła przed własnymi problemami i uczuciami w obliczu prawdziwego  niebezpieczeństwa potrafiła wziąć się w garść i zawalczyć nie tylko o siebie, ale i o innych. Pokazała, że wcale nie jest dziewczyną, która łatwo się poddaję. 

„Pocałował mnie, żeby się upewnić, że jestem cała i zdrowa. 
Pocałował mnie, ponieważ się o mnie martwił. 
Pocałował mnie, bo był to najłatwiejszy sposób dla takiego mężczyzny jak on na okazanie mi skompilowanych uczuć i emocji, które wzbierały i falowały między nami.
Pocałował mnie, bo mu na to pozwoliłam i nie chciałam, żeby przestał... ”

Nikt jednak jej nie ostrzegł, że będzie miała do czynienia z niemożliwym do zniesienia i zachwycająco silnym oraz seksowym przewodnikiem i właścicielem rancza. Od samego początku pomiędzy Leo i Cy można było wyczuć ogromne napięcie seksualne tych dwoje było jak tykająca bomba, która mogła w każdej chwili wybuchnąć zmiatając z powierzchni wszystko co ich otaczało.
Obydwoje nieśli za sobą ból przeszłości, ale to właśnie on pokazał jej, że to co jest trudne do zdobycia smakuję najlepiej. Ognista miłość zdarza się tylko raz w życiu i trzeba ją mocno trzymać żeby nie wymknęła nam się przez palce.

„Nic, co naprawdę cenne i wartościowe, nie znajduję się na wyciągnięcie ręki. Tylko ktoś, kto nie boi się poranić, może się przedrzeć do ukrytego skarbu.”

Dzikie Pragnienie to rewelacyjna powieść pełna napięcia, akcji i gorącego pożądania. Autorka zabiera nas na malowniczy dziki zachód, gdzie razem z naszymi bohaterkami czeka nas niezapomniana przygoda. 

Jest to moja pierwsza książka autorki i bardzo się cieszę, że się nie poddała i wyszła ze swojej strefy i mimo, że rzucali jej kłody pod nogi, bo chciała napisać coś innego co siedzi jej głęboko w duszy, nie poddała się i wyszła wszystkim na przeciw i zrobiła to. Napisała świetną książkę o dzikim zachodzie opowiadającą historię jednego z braci Warner - Cyrusie. Kolejną dawkę dzikiego zachodu i emocjonalnych uczuć poznacie w drugiej części która będzie opowiadać trudną historię Emrys i Suttona. Już nie mogę się doczekać! Polecam gorąco.


Dziękuję za egzemplarz wydawnictwu  

 

6 komentarzy:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger