Riva Scott - Smak tajemnicy - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

Ty nie wybierasz tego życia w większości przypadków ono wybiera ciebie.”

Savannah Lintero jest najlepszą przyjaciółką znanej nam z pierwszego tomu Marii Reyes, którą możemy spotkać także w tej części. 

Savannah wraz ze swoim kuzynem prowadzi dobrze prosperujący klub sportowy. Wiedzie normalne i beztroskie życie, jednak to wszystko do czasu. Nagle na dziewczynę spadają poważne problemy, które na nią ściągnął jej kuzyn. I zaczyna się niebezpieczna walka o przetrwanie. 

Co będzie musiała zrobić Savannah, by ocalić bliskich? I jak wielkie konsekwencje będzie to miało?

Ten pocałunek był jak pierwszy łyk wody dla spragnionego wędrowca, jak pierwsze promienie słońca po burzy. Był wszystkim.”

W jej życiu ponownie pojawia się nieziemsko przystojny Johnny Russel, który wzbudza w niej przeróżne uczucia od irytacji po ogniste pożądanie. Obydwoje zachodzą sobie za skórę, próbując od siebie uciec, ale przyciąganie jest tak silne, że nie są w stanie się temu oprzeć. 

Kiedy Savannah i Johny się do siebie zbliżają coraz bardziej, to w jej życiu pojawiają się kłopoty, które próbuje ukryć przed wszystkimi. Jednak Johny próbuje się dowiedzieć o co chodzi, bo zna ją na tyle dobrze, że wie ze coś tu nie gra. Zamierza jej pomóc i nie podda się oraz nie cofnie przed niczym, żeby tego dokonać.

 Nie masz pojęcia, co czeka cię za rogiem. Los jest zdradliwy w każdym momencie może przydarzyć ci się coś niedobrego. Może odebrać ci ukochaną osobę i nie pytać o pozwolenie.”

Smak Tajemnicy jest niczym dobra i niezapomniana przejażdżka na kolejce górskiej. Adrenalina wzrasta z każdą przeczytaną stroną prowadząc was w wir niebezpiecznych tajemnic, silnego pożądania oraz potyczek słownych, które przyprawią o szybsze bicie serca. 

Pierwszy tom był świetny, ale drugi przebił poprzedni. Ja czytając nie mogłam się oderwać, czytałam całą noc i emocje jakich doświadczałam dodawało mi tylko energii i już po przeczytaniu nie mogłam jeszcze jakiś czas zasnąć tak mnie emocje trzymały.

Autorka stworzyła świetną historię, która długo pozostanie w waszej pamięci a to za sprawą wyrazistych i wybuchowych bohaterów. Savannah i Johny sprawią, że nie będziecie się ani przez momencik nudzić, dostarczą wam wiele niezapomnianych wrażeń i emocji.

Ta historia zawładnie waszymi sercami i pozostawi was z ogromną ciekawością co do kolejnego tomu! Smak tajemnicy jeszcze nigdy nie był tak gorzki… Przekonajcie się sami. Polecam wam bardzo gorąco, bo tej lektury nie możecie przegapić.. Obowiązkowo do przeczytania!

Dziękuję za możliwość objęcia książki patronatem medialnym autorce, a za egzemplarz wydawnictwu.


6 komentarzy:

  1. Nigdy nie czytałam żadnej książki tej autorki i w sumie jakoś mnie do niej nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi mocno schematycznie i nie zachęcająco :/ Raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam książek autorki, która jest mi znana tylko z nazwiska. Recenzja zapowiada ciekawą powieść.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger