T.M. Frazier - Up In Smoke - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

Nie wie, że nic w moim życiu nigdy nie odbywało się na moich warunkach. Może to i pierwszy raz, kiedy zostałam porwana. Ale więźniem byłam od lat.

Poznajcie niesamowitą kontynuację bestsellerowej serii King. W której główną role odegra Smoke, którego możecie kojarzyć z poprzednich tomów. 

Frankie Helburn od zawsze była więźniem, trzymała się na uboczu nie rzucając się w oczy. Za błędy swojego ojca musiała odpowiadać ona więc starała się być jak najbardziej niewidoczna dla niebezpiecznych ludzi.

Smoke jest bezwzględnym zabójcą, który jest ucieleśnieniem grzechu, a w jego żyłach płynie wściekłość. Działa sam niczym samotny wilk, a napędza go dobra whiskey i pragnienie zemsty.

Kiedy odkrył kto stoi za bestialskim zabójstwem swojej przyjaciółki, która była z nim w ciąży, to celem stało się odnalezienie winnego i wymierzenie sprawiedliwości. Jednak miesiące mijały, a on nie mógł odnaleźć winnego, więc postanawia przyśpieszyć swoje działania i porywa córkę Helburna, żeby wybawić go z ukrycia. 

Nadzieja. Nie przyniesie ci niczego dobrego. Nie ze mną. Najlepiej będzie, jeśli będziesz się trzymała strachu. Nadzieja może sprawić wrażenie początku, ale na końcu doszczętnie cię zniszczy.

Smoke nie spodziewał się, że Frankie jest kobietą, która nie podda się bez walki i każdego dnia będzie go intrygować coraz bardziej swoim uporem i ciekawością. Nie podejrzewał także, że kobieta o nietypowym kolorze oczu będzie w stanie pozbierać jego roztrzaskane odłamki serca i posklejać go od nowa. 

Ci, z którymi postanowiłaś grać w tej niebezpiecznej grze, są jednymi z najgroźniejszych ludzi na świecie. Tutaj nie ma żadnych reguł. Nie ma sprawiedliwości i niesprawiedliwości. Życie i śmierć. Czerń i biel. Tylko to istnieje.

Up In Smoke to genialna powieść pełna determinacji, poczucia humoru, adrenaliny oraz ogromnej dawki akcji i emocji. Piękna historia pokazująca, że jeśli odnajdzie się prawdziwą miłość i to nawet nie spodziewanie to zrobi się dla niej wszytko i to nie ważne jaką cenę będzie musiało ponieść to drugie, bo liczy się dobro swojej drugiej połówki.

T.M.Frazier stworzyła kolejną rewelacyjną historię w której przepadłam bez reszty, zatopiłam się w niej na całą noc i jeszcze mi było mało. A końcówka powaliła mnie na kolana rozwiązanie wszystkich zagadek i to jak się potoczyła cała ich przygoda to coś genialnego w życiu bym się nie domyśliła, że czeka ich coś takiego. 

Uwielbiam i kocham autorkę i biorę w ciemno każdą książkę... I cieszę się, że przygotowywała dla nas kolejne emocjonujące historie m.in brata Preppy'ego oraz Rage, które w Polsce mam nadzieję będą miały premierę już niebawem. Wyczekuje z utęsknieniem. 

Więc jeśli nie znacie serii "The King" to koniecznie nadrabiajcie! I czytajcie Smoke'a jest REWELACYJNY! Mrocza, tajemnicza i pełna pożądania. Polecam wam gorąco i piekielnie.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

6 komentarzy:

  1. Nie znam poprzedniej części. To nie książka w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie znam poprzedniej część ani żadnej innej książki tejże autorki. Ale mam ochotę to zmienić, bo ta seria kusi mnie coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam książki tej autorki i mam nadzieję, że w końcu sięgniesz i się nie zawiedziesz.

      Usuń
  3. Nie znam tej serii i na razie nie mam czasu by zaczynać nowy cykl. Za bardzo jestem ciekawa jak inne historie, które już poznałam się skończą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger