Katarzyna Lemiesz - Wyścig serca - Wydawnictwo Feniks - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła.W tym roku jest to mój dziewiąty patronat. Wyścig serca to debiutancka powieść autorki, która zostanie wydana przez Wydawnictwo Feniks. 

Katarzyna Lemiesz jest stu procentowym bliźniakiem z rozdwojeniem jaźni. Wesoła, uparta, szczera, lubiąca gotować i jeździć na wycieczki za miasto oraz kochająca lody wiśniowe. Uwielbia jazdę samochodem i ruszanie ostro ze świateł zostawiając wszystkich w tyle. Mama dwójki dzieci - dwunastoletniej Martyny oraz czteroletniego Mateusza. 

Wyścig serca to powieść przepełniona adrenaliną, namiętnością i zabójczą prędkością, a to wszystko w doskonale wyważonych dawkach. Gwarantuję wam niezapomnianą jazdę bez trzymanki, przy której wasze serca przyśpieszą a tętno wzrośnie. Ja fanka wyścigów i ostrej jazdy polecam wam gorąco sięgnąć po tę książkę. 

Malwina Nowak, Świat książkowy Mali

 

Opis;

Adrenalina, niebezpieczeństwo, pasja, namiętność…

Corin to pewna siebie dziewczyna, która nie zawaha się użyć pięści i skopać tyłek przypadkowemu facetowi. Od zawsze chciała się ścigać. Pewnego feralnego dnia, los zakpił z niej w okrutny sposób – jej ojciec traci życie podczas wyścigu NASCAR. Zrozpaczona nie wierzy w nieszczęśliwy wypadek i o wszystko obwinia rywala taty, Johnny'ego Stylesa. Nie spocznie, dopóki nie zasmakuje zemsty. 
 
Oboje skrywają mroczne tajemnice i bolesną prawdę z przeszłości.

Czy zemsta przerodzi się w przyjaźń? 
 
Szybkie samochody, nielegalne wyścigi, niebezpieczne towarzystwo, ogromna dawka emocji. Przekonajcie się sami, jak długi będzie wyścig i czyje serce ucierpi najbardziej.
 

                                              Zapraszam na stronę autorską autorki -> Klik 

6 komentarzy:

  1. Nie do końca jestem przekonana. Jeszcze się nad nią zastanowię.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, brzmi nieźle! Uwielbiam F1, więc tematyka wyścigów mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też kocham F1 :) Nawet piszę książkę właśnie z motywem F1 :)

      Usuń
  3. Dla czytelniczek, które lubią mocne gorące wrażenia, może moja córka się skusi. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger