T.M. Frazier - N9ne. Opowieść Kevina Clearwatera. - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja Premierowa

Ja dostałem drugą szansę, ale ona nie. I to dlatego, że obudziła we mnie coś, co było albo martwe, albo uśpione. Wola życia. Składam sobie przysięgę. Nie będę już dłużej ślizgał się przez życie od niechcenia. Zamierzam żyć za nas dwoje. Albo zginąć, próbując tak żyć.

Kevin Clearwater zwany także Nine nie miał łatwego dzieciństwa, pozostawiony przez matkę został rzucony od jednej do drugiej rodzinny zastępczej. W żadnej z nich nie czuł się dobrze, jego jedynym miejscem była ulica a domem na dłużej poprawczak. 

Pewnego dnia, po wypuszczeniu go z poprawczaka, trafił do rodziny, która była jego koszmarem, codziennie musiał walczyć, ale ból i cierpienie jakie tam przeszedł pozostawiło w nim ślady zakorzenione głęboko w duszy. 

Informacja, którą dostał od swojej pani kurator, dała mu nadzieję, więc postanowił uciec i odnaleźć swojego brata o którym wcześniej nie miał pojęcia. I tak przypadkowo spotyka na moście dziewczynę, która okazała się jego zbawieniem, aniołem, który wstąpił z nieba i obudziła w nim uczucia, które były w nim głęboko uśpione. 

Los jednak nie był dla niego łaskawy i w jednym momencie roztrzaskał jego kruche serce doszczętnie na drobne kawałki i zabrał mu anioła który jakby stracił swoje skrzydła i upadł w ciemną otchłań.

Co dziwne, to nie odcięta głowa tak mną wstrząsnęła, ale powód, dlaczego mam tak wielką potrzebę ją chronić. Powód, dlaczego pragnę jej w taki sposób, w jaki pragnąłem tylko jednej osoby w całym moim życiu. Lenny Leary nie jest tylko Lenny Leary. To dziewczyna z mostu. To Poe. Ona żyje.

Lenny Leary straciła wszystko co kochała, poczuła dotkliwe czym jest strata. Po śmierci swoich rodziców nie może sobie poradzić, miewa stany lękowe utrudniające jej normalne funkcjonowanie a do tego ma myśli samobójcze. 

Jeden wieczór i spotkany przypadkowo chłopak na moście odmienił jej życie, zapragnęła żyć, dla niego ale los nie był dla niej łaskawy i rzucił ją na śmierć. 

Kevin utracił piękną nieznajomą, która poruszyła jego serce i tak stał się Nine na cześć ich odliczania. Jednak nie spodziewał się, że ona wcale nie zginęła tamtego wieczoru. I teraz niespodziewania pojawia się w jego życiu i może okazać się kluczem do wyjaśnienia zagadki zaginięcia ogromnej sumy pieniędzy. 

Czy Nine podda się pokusie i pożądaniu jakie czuję do Lenny? I czy zdoła ją uratować przez ponowną śmiercią? I przede wszystkim co się stanie kiedy Lenna odkryję prawdę, kim tak naprawdę jest Nine?

Jeśli kiedykolwiek potrzebowałem powodu, by żyć, znalazłem go. Nigdy wcześniej nie czułem się tak cholernie żywy.

N9NE to niesamowita kontynuacja bestsellerowej serii The King. W której główną role odegra Kevin Clearwater, którego możecie kojarzyć z historii o Preppym.  

Historia Nine i Lenny jest przepełniona bólem i traumami z przeszłości z okresu kiedy byli dziećmi. Dwie dusze poranione, które odnalazły drogę do siebie i nawet śmierć nie pokonała ich przeznaczenia. Więź jaka połączyła ich za pierwszym razem przetrwała, umocniła ich i uczucie jakie w nich uderzyło po raz drugi z zdwojoną siła poraziło ich i zarazem umocniło i pokazało, że nawet dla kogoś takiego jak oni czeka szczeliwie zakończenie.

T.M.Frazier stworzyła kolejną rewelacyjną historię w której przepadłam bez reszty, zatopiłam się w niej na całą noc i jeszcze mi było mało. A zakończenie, mnie zaszokowało, nie spodziewałam się, że akurat ta osoba stoi za wszystkim co było złe w życiu Lenny. Wielkie brawa!

Uwielbiam świat do którego przenosi mnie autorka pełnych adrenaliny, akcji, pożądania i niegrzecznych bohaterów, których nie da się nie kochać, wszyscy są cudowni cała paczka. Silne kobiety i mężczyźni u ich boku, którzy przeżyli nie jedno piekło na ziemi 

Więc jeśli nie znacie serii "The King" to koniecznie nadrabiajcie! Bo autorka stworzyła niesamowitą serię, która zapada w naszej pamięci na zawsze i będzie się do niej wracać z przyjemnością. Póki co dla mnie nie ma takiej dobrej serii jak ta. I pamiętajcie należy czytać ją od pierwszego tomu, bo w każdym kolejnym przewijają się ci sami bohaterowie i możecie mieć po prostu spoilery. Polecam wam bardzo gorąco z całego mrocznego serduszka.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

6 komentarzy:

  1. Dawno nie czytałam jakiegoś dobrego romansu, zawieszę na niej oko przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra jest zachwycona inną serią autorki, to polecę jej też tę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serię z Kingiem mam już za sobą. Jej lekturę wspominam bardzo miło więc i po tę książkę chętnie sięgnę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger