K.M. Dyga - Zatracony w tobie - Wydawnictwo Szósty Zmysł - Recenzja

„Spychanie do nieświadomości, upijanie się i czarowanie rzeczywistości nic nie dają”.

Takashi to wyszkolony wojownik szeregów yakuzy, który po odrzuceniu przez kobietę w której totalnie się zatracił próbuje znaleźć ukojenie w alkoholu i adrenalinie. Praca ma być także czymś, co skutecznie mu pozwoli o niej zapomnieć, jego serce stało się ponownie skałą nie do złamania. 

W jego świecie panuje teraz bezwzględność, skryty pod swoją kataną wykonuje polecenia dla japońskiej mafii, nie waha się przed żadnym celem i postępuje według swoich surowych zasad. 

Jednak pewnego dnia podczas transportu ofiar handlu żywym towarem, zauważa kobietę, która po raz pierwszy od jakiegoś czasu wzbudziła w nim uśpiony instynkt opiekuńczy. Okazuje się, że dziewczyna jest niema i oślepiona, dlatego postanawia jej pomóc i dowiedzieć się dlaczego się tutaj znalazła. Jaką cenę będzie musiał za to zapłacić? Czy wyjdą z tego żywi? 

„Ciemność przestaję być taka straszna, kiedy ma się przewodnika, który oświetla drogę”.

Zatracony w tobie to trzeci tom serii „Zatraceni”, którą możecie czytać bez znajomości poprzednich tomów, ale myślę, że warto po nie sięgnąć, ja osobiście pierwszy tom mam za sobą i strasznie mi się podobał. Tym razem wkraczamy do niebezpiecznego świata Takashiego, który musi podnieś się po złamanym sercu i zacząć nowe życie. 

Autorka w tej powieści poruszyła temat handlu żywym towarem, który nie jest wcale łatwy, to bardzo straszna i okropna wręcz brutalna strona człowieczeństwa. Nie wiem jak można być tak brutalnym, żeby podjąć się takiej rzeczy jak sprzedawanie czyjegoś życia. Od razu takich powinno się powiesić za jaja i niech zdycha w męczarniach. 

Klimat jaki stworzyła pisarka jest niesamowity, to jak nam przybliżyła Kraj Kwitnącej Wiśni, wszystkie zwyczaje i wierzenia Japończyków mnie mega zachwyciły. Czułam się jakbym tam była i przechadzała się tymi uliczkami z każdej kartki czerpałam miłość autorki do kultury japońskiej. 

Historia pełna tajemnic, intryg, walki, politycznych układów, niebezpieczeństwa, cierpienia, zdrady, bezwzględności, honoru, obsesji, adrenaliny, przyjaźni, miłości oraz zaskakujących zwrotów akcji. 

Polecam wam sięgnąć po tę książkę, która oczaruje was pięknym orientalnym japońskim klimatem, ale także przyprawi o ciarki na ciele za sprawą tej ciemnej i mrocznej strony medalu. Ja nie mogłam się oderwać, więc zdecydowanie warto. 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

4 komentarze:

  1. Nie znam tej serii,ale na pewno nie jedno czytelnicze serce zostanie oczarowane i zatraci się w niej podczas zaczytania 😍Jestem nią zaciekawiona🥰Bardzo dziękujemy za świetną recenzję 😘B.B

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger