T.M Frazier - King/Tyran - Recenzja

MROCZNY ROMANS OSADZONY W ŚWIECIE NAMIĘTNOŚCI BEZ REGUŁ. „Odnalazłem siebie w smutnych oczach dziewczyny, która była tak samo zagubiona, jak ja. A może my wcale się nie odnaleźliśmy. Może po prostu postanowiliśmy zgubić się razem”. Bezdomna, głodna i zdesperowana Doe nie pamiętająca, kim jest i skąd pochodzi. Jedno nieporozumienie może uratować ją, ale czy na pewno? Natomiast owiany sławą przestępca King właśnie opuszcza więzienie. Jest facetem, któremu lepiej nie wchodzić w drogę, bezwzględny i zły. Lecz zamierza swoją wolność wykorzystać w najlepszy z możliwych sposobów. Książka niesie, że sobą również wiele bardzo ważnych życiowych przesłań takich, że rodzinę nie zawsze wiążą więzy krwi. I że prawdziwych przyjaciół nie łatwo jest zdobyć, dlatego trzeba o nich dbać. A nie, którzy ludzie są po prostu draniami zasługujący na najgorszą karę. Pokochacie tę książkę tak jak ja, wciągnęła mnie od samego początku, sprawiając, że nie mogłam się od niej oderwać nawet na moment. Dynamiczna akcja, jaką autorka stworzyła, sprawia, że książkę czyta się jednym tchem. A jej zakończenie zaszokowało mnie, że nie mogłam doczekać się drugiej części, więc proponuję od razu dwie naraz czytać. Znaczy najpierw jedną potem od razu drugą. „To, że był bardzo złym chłopcem, nie znaczy, że nie mógł być naprawdę świetnym człowiekiem”.



GORĄCE PRAGNIENIA. PALĄCA CHĘĆ ZEMSTY I ŚMIERTELNE NIEBEZPIECZEŃSTWO. „W moim świecie albo zostaje się zabitym, albo trzeba zabić”. Druga część historii Doe i Kinga jest równie emocjonująca co pierwsza. Autorka funduje nam zaskakujące zwroty akcji i wzruszających momentów. Opowieść trzyma nas w napięciu od samego początku do samego końca. Doe nagle zaczyna sobie przypominać kim, była i jak wyglądało jej życie. Natomiast King ze wszystkiego na świecie najbardziej pragnie dwóch rzeczy Doe i zemsty. „Kiedy miłość twojego życia umiera. Może i śmierć go zabiera. Lecz miłość w tobie wciąż dech w płucach zapiera”. Polecam wam kochani bardzo serdecznie tę serię składających się z dwóch części pierwszej King i drugiej Tyran. Mnie kupiła autorka całkowicie, zakochałam się w tej historii i pochłonęłam w jeden wieczór. A to nie koniec czeka na nas już trzecia część Lawless, opowiadająca o innym tajemniczym bohaterze, którego poznajecie w dwóch pierwszych częściach, ale o nim już osobno w kolejnej recenzji.



T.M. Frazier , Wydawnictwo Kobiece


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger