Anna Tuziak - Gra cieni - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka Przedpremierowa

Wszyscy ludzie, którzy myślą, że mnie znają, mylą się. Nie znają mnie, nigdy nie poznają. I gdyby tylko mogli usłyszeć moje myśli, w jednej chwili, w zaledwie ułamku sekundy, ujrzeliby we mnie istotę pozbawioną człowieczeństwa.

 Logan Nevil to były szef mafii Uroboros, który nie cofnie się przed niczym, żeby osiągnąć to co zamierza. Po katastrofie nuklearnej w USA podnosi się z upadku i chce się oczyścić z zarzutów, które są mu stawiane. A samozwańczy gubernator Stanford, chce temu zapobiec unicestwiając go. 

Kiedy jednak chłopaka czeka pewna śmierć i wydawać by się mogło, że nikt nie jest w stanie tamu zapobiec. Niespodziewanie zjawia się tajemnicza dziewczyna, która ratuję go z łap śmierci. A na siebie ściągając gniew Stanforda.
 
Przy niej czuję się człowiekiem. Przy niej wierzę, że potrafię wyjść z tego, w czym tkwiłem przez wiele lat, wiesz, co mam na myśli. Jest tak prosta, nieskomplikowana, a z drugiej strony tak cholernie głupia i narwana. Ciągle igra z ogniem, stąpa po krawędzi, ale czuję się przy niej tak, jakbym nigdy nie przekroczył tych granic, które zrobiły że mnie potwora.

 Azura Grados Valdez to kobieta z ogniem w oczach i ostrymi pazurkami. Wiele w swoim życiu przeszła przez co stała się silną i waleczną kobietą. Zawsze musi postawić na swoim, a jej wybuchowy charakterek nie raz wpędzi ją w kłopoty. Ma w sobie też, głęboko schowane uczucia pragnienia kochania. Dla swoich bliskich zrobi wszystko.

Uważasz, że nadal jesteś zły, ale w tych czasach wszyscy jesteśmy źli. Ja, ty, każdy kto próbuje przeżyć.

Azura i Logan to tacy bohaterowie, których nie da się nie polubić. Uwielbiam ich przekomarzanie się i jak wbijają sobie nawzajem szpilki. Azu od początku go intryguje, czuję do niej coś czego sam nie u mnie nazwać i ona ma to samo. Przyjaźń jest tym czego się trzymają.

On chce zdobyć dowód, który oczyści go z winy, a ona skrywa pewien sekret. Co się stanie jeśli wszystkie ciemne demony przeszłości zaczną wyłazić i atakować? 

Aby przeżyć trzeba walczyć. Nie tylko ty prowadzisz niebezpieczne życie, Logan.”

W książce pojawiają się też inni bohaterowie, którzy są również ważni w tej całej układance i jeszcze wiele mogą zdziałać w kolejnym tomie. Jednym z nich jest brat Logana i brat Azu oraz piekielnie niebezpieczna kobieta Catwalk. Mają swoją historię, którą pragniemy poznać. Gwarantuję wam, że pokochacie ich.

Jaka sprawa łączy ich wszystkich? I czy wyjdą cało z całego tego bagna?

Żyjesz, nawet nie myśląc o cieniu, on nie ma znaczenia, chociaż masz rację, zawsze jest, ale to tylko cień, zawsze przy tobie jest, ale czasem nawet gdy na niego patrzysz, to go nie widzisz.

Gra Cieni to książka, która jest inna niż wszystkie! Oryginalna, nieprzewidywalna, trzymająca w napięciu. Ona wydobędzie z was każdą emocję. Nie będziecie, chcieli jej odłożyć, póki nie poznacie zakończenia, które wbije was w fotele. 

Anna Tuziak zabiera nas w podróż bez trzymanki, gdzie każde słowo i czyn ma swoje znaczenie. A wykreowani bohaterowie są po prostu tak żywi, że nie da się ich nie polubić lub znienawidzić. 

Pokazuję nam także siłę oddania, prawdziwej miłości do rodziny oraz przyjaźń na, którą wiesz, że możesz zawsze liczyć i zrobisz dla niej wszystko. 

To jeden z najgorętszych debiutów tego roku. Polecam wam bardzo gorąco!


Za egzemplarz i możliwość objęcia patronatem medialnym dziękuje autorce i wydawnictwu 

12 komentarzy:

  1. Niespecjalnie są to moje klimaty czytelnicze, więc odpuszczę sobie lekturę tej książki. Myślę jednak, że powieści znajdzie swoje zwolenniczka. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem tytuł nie dla mnie, ale na pewno wielu dziewczynom się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że się spodoba jak najwięcej ilości dziewczynom :)

      Usuń
  3. Takie gorące powieści nie wpadają w moje ręce, ale klimatycznie może spodobać się innym, ciepłe przygody czytelnicze mają swój smaczek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i gratulacje patronatu! To wyjątkowo sympatyczne uczucie rekomendować książkę, która nas do siebie przekonała. :)

      Usuń
    2. To prawda i dziękuję ślicznie :) Ta Książka jest czymś nowym i świeżym :)

      Usuń
  4. Zadko sięgam po takie książki. Gratuluję patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem, czy to moje klimaty. Niby ciekawie się zapowiada, ale chyba mimo wszystko sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się przekonasz i dasz szansę nie raz może nas coś pozytywnie zaskoczyć :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger