Nana Bekher - Będziesz moja - Wydawnictwo WasPos - Recenzja Patronacka

Wystarczyło jego spojrzenie, by zrobiło mi się gorąco. Jego dotyk, pieszczoty rozpalały mnie do granic możliwości. Doskonale wiedział, czego pragnę, a potem kochał się ze mną tak, że chciałam zostać z nim na zawsze.

Mia Holmes przez cztery laty została zdradzona przez swojego chłopaka i właśnie wtedy z pocieszeniem przyszedł jej piekielnie seksowny kuzyn Nathan. Ta jedna chwila w domku na drzewie zmienia całe ich życie. Pomiędzy nimi wychucha mocno skrywane uczucie tak silne, że nie są w stanie tego przerwać. 

Przez trzy miesiące ukrywali się ze swoim zakazanym uczuciem, kochali się do szaleństwa jednak wszystko zaczęło się powoli psuć, za sprawą Nathana, który stał się zaborczy i chorobliwie zazdrosny. Był typem faceta, który jest pewny siebie i wie czego chce oraz nie przejmuję się zdaniem innych.

Kiedy chłopak zaczyna wpadać w coraz to większe problemy ciotka wysyła go do ojca, który mieszka w Europie, a Mia wyjeżdża z Boise na studia do Nowego Jorku i tak ich drogi się rozchodzą.

Kiedy ją zobaczyłem pierwszy raz po latach, wspomnienia i uczucia odżyły. Mia nie była moją przygodą. Wszystkie inne dziewczyny były wyłącznie na chwilę, nawet do Britney nie czuję nic więcej niż pociąg fizyczny, a z Mią jest inaczej. Ona kompletnie zawróciła mi w głowie, zdobyła moje serce.

Po czterech latach Mia wraca do Boise, gdzie Firma w której pracuje w Nowym Jorku otwiera właśnie w jej rodzinnym mieście swoją filę a ona z radością się godzi na przeniesienie, bo mieszkanie w wielkim mieście ją męczy i ma z tym miejscem bardzo dramatyczne wspomnienia. 

Jej życie odmieniło się o sto-osiemdziesiąt stopni teraz ma cudownego narzeczonego i wszystko poukładane. On wiedzie szalone życie i nie ma stałej partnerki, liczy się tylko przygodny seks zero uczuć, bo w jego sercu jest cały czas kuzynka. Wszystko jednak się zmienia, kiedy ujrzą siebie nawzajem a wspomnienia uderzą w nich obu z wielką mocą. 

Życie pisze różne scenariusze a im obojgu dała kolejną szansę na miłość.. Tylko czy oboje będą mieli na tyle siły, żeby pokonać strach! Nathan nie odpuści Mii, wie że ona jest tą jedyną.. A co zrobi ona? I jaki wpływ na jej dalsze życie będzie miała tajemnica skrywana przez jej narzeczonego? 

Gdy Nathan odrywa swoje usta od moich, wiem, że to nasz koniec. Koniec tej niesamowitej, ale zabronionej miłości. Ten pocałunek uświadomił mi, że tego, co czuję do Nathana, nie poczuję do innego faceta.

Będziesz moja to opowieść o zakazanej miłości, która nie miała prawa zaistnieć, ale pokusa i pożądanie były silniejsze niż zdrowy rozsądek. A kiedy skrywane sekrety zaczną wychodzić na jaw to nic nie pozostanie takie samo a niepewność o przyszłość stanie się coraz bardziej przerażająca. 

Historia Mii i Nathana pokazuje nam, że kiedy do gry wchodzą uczucia, to my nie mamy na to żadnego wpływu, bo przyciąganie jest tak silne, że nie liczy się dla nas nic oprócz tej drugiej osoby. Zakazane rzeczy zawsze smakują najlepiej a człowiek jest tak skonstruowany, że zawsze pragnie czegoś lub kogoś, czego nie może mieć. I potem nadchodzi walka rozsądku z sercem i raz jedno krzyczy głośniej od drugiego przez co stajemy się zagubieni ale jeśli jest nam ktoś pisany to zawsze się odnajdzie prawidłową ścieżkę do siebie, przeważnie nie jest ona łatwa ale kiedy ją przejdziemy z powodzeniem mamy większą satysfakcję i bardziej doceniamy to co zdobyliśmy.

Nowa powieść autorki przyprawi was o szybsze bicie serca i zaprowadzi was do świata pełnego płomiennego romansu i trudnych wyborów. Nie będziecie się w stanie od niej oderwać! Idealna lektura na coraz gorętsze wieczory.

Gwarantuję wam, że tak gorąco jeszcze nie było! Polecam wam z całego serduszka. 

Za objęcie książki patronatem medialnym dziękuje autorce a za egzemplarz wydawnictwu 

6 komentarzy:

  1. Czytałam Ginger tej autorki i dobrze się wtedy przy niej bawiłam. Chętnie poznam inne tytuły autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przygoda z autorką też zaczęła się od Ginger i od tego czasu czytam jej każdą książkę ;)

      Usuń
  2. mi to już za gorąco, więc chyba zrezygnuję, ale polecę paru osobom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł podsunę mojej córce pod rozwagę, może ją zainteresować, coś co teraz potrzebuje po egzaminach maturalnych i w trakcie tych na studia. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger