Co gra w duszy Autorom - Aldona Skrzypoń-Powroźnik

Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam Aldonę Skrzypoń-Powroźnik. Sympatyczną dziewczynę, prywatnie szczęśliwą żonę i mamę. Wolne chwile spędza na czytaniu książek oraz oglądaniu seriali i filmów na Netflixie. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak: Oddaj mi go!, Odzyskam Cię!, Prezes, Matylda oraz Diabeł kontra paragraf. 

Zapraszam was gorąco na wywiad z Autorką

1.  Skąd się biorą twoje pomysły na książki?

Pomysły pojawiały się przez ostatnie trzy lata. Skrzętnie je zapisywałam lub starałam się zapamiętać, by potem rozwinąć je w większy tekst. Historie mimowolnie tworzyły się w moim umyśle.

2. Czy bohaterowie Pani książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Wszystkie moje powieści, z wyjątkiem Oddaj mi go!, to wytwory mojej wyobraźni. Wspomniana książka oparta jest na prawdziwych wydarzeniach. Uczucia, relacje jej bohaterów są jak najbardziej prawdziwe.

3. Przywiązuje się pani do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych?

Z każdej powieści mogłabym wybrać swojego “ulubieńca”. Czy to szaloną nastolatkę Matyldę, rozważną romantyczkę Anię albo wykreowanych mężczyzn o jakich marzą wszystkie kobiety (patrz Marcel czy Javier). Oczywiście, że trudno rozstać się z bohaterami, zwłaszcza tymi stworzonymi przez siebie. Po zakończonej historii pozostaje sentyment, ale i duma. Pojawia się też ciekawość w jaki sposób odbierze moją historię czytelnik.

4. Jaką, ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

Jeśli czytelnik lubi mafijne klimaty to zdecydowanie “Prezes” i “Matylda”. Również “Diabeł kontra paragraf” z wątkiem sensacyjnym.

Natomiast dla kogoś lubiącego romanse bez większej ilości erotyki, polecam “Odzyskam Cię!”.

5. Która historia, którą pani pisała była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

Najtrudniejsza i zarazem najbliższa mojemu sercu jest powieść “Oddaj mi go!”. Jak wspomniałam wcześniej, to prawdziwa historia, która przydarzyła się mojej przyjaciółce. Szczególnie trudna dla mnie była do opisania depresja, I wiążące się z nią negatywne odczucia I konsekwencje.

6. Jak wygląda Pani otoczenie podczas tworzenia? Lubi pani spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Aktualnie skupiam się na edytowaniu książek, które do tej pory napisałam. Póki co, pomysłów I czasu na tworzenie czegoś nowego niestety brak.

7.  Jest jakiś temat, który boi się Pani poruszyć? Jeśli tak to dlaczego akurat ten?

Nie, raczej nie.

8. Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi jak prawie w każdym romansie?

Mnie taka miłość się nie przytrafiła, ale nie podważam jej istnienia ;)

9.  Jeśli mogłabyś dać rady dla początkujących pisarzy, to jakie by to były?

Dużo cierpliwości, wiary w sukces I w swoje możliwości. I trochę pokory też się przyda ;)

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by ona była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu takie właśnie miało być? 

Nie do końca wierzę w przeznaczenie. Po prostu, biorę to co daje mi los I staram się to dobrze wykorzystać ;)

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Aldono poświęcić mi trochę czasu i odpowiedziałaś na kilka moich pytań. Życzę wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam Serdecznie :) 


Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik     Instagram --> Klik  

4 komentarze:

  1. Myślę, że każdy autor ma jakiegoś swojego ulubionego bohatera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie tak poznać odpowied na odwieczne pytanie 'co autor miał na mysli' :)
    Agaman

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger