Co gra w duszy Autorom - AT. Michalak

Z ogromną przyjemnością chcę Wam przestawić AT. Michalak. Kochającą żonę i mamę, a jej pasją stało się pisanie. Jak sama mówi, ogień, który ciągle w sobie nosi, stara się przelać na kartki swoich powieści. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak W jego oczach, Zakazana namiętność, Grzeszne pragnienie, W pułapce uczuć, Zakazana pokusa oraz duet z Naną Bekher W sieci pożądania. 

Zapraszam Was gorąco na wywiad z Autorką. 

1.  Skąd się biorą Twoje pomysły na książki?

Wiesz, ciężko powiedzieć, na ogół przychodzą znienacka wieczorem, gdy próbuję już zasnąć. Natłok myśli jest nie do zniesienia więc biorę notatnik i zapisuję.

2. Czy bohaterowie Twoich książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

To tylko fikcyjne postaci. Nigdy nie zdarzyło mi się by któryś z moich bohaterów miał odzwierciedlenie w rzeczywistości. Za to pomyśl sobie jak dużą mam wyobraźnię by stworzyć ich właśnie takich.

3. Przywiązujesz się do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak, to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych?

Zawsze najcięższym momentem dla mnie jest zakończenie powieści. Jestem przywiązana do wszystkich moich bohaterów. Wiadomo, do jednych bardziej do innych mniej jak to w życiu. Mam swoich ulubieńców.

4. Jaką, ze swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodą z twoją twórczością?

Hmm.. ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie. Myślę że chyba najlepiej jest iść chronologicznie bo niektóre postacie pojawiają się w innych moich tytułach. 

5. Która historia, którą pisałaś była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

Najciężej pisało mi się Grzeszne pragnienie być może dlatego, że byłam już na końcówce ciąży jak ją kończyłam, przez co nie mogłam zebrać myśli. Każde zdanie pisane przeze mnie wydawało mi się złe. Czasem miałam wrażenie że chyba cofam się w rozwoju. Na szczęście po urodzeniu dziecka, wszystko wskoczyło na swoje tory ;-) najbliżej mojego serca chyba zawsze będzie Zakazana namiętność I Zakazana pokusa.

6. Jak wygląda Twoje otoczenie podczas tworzenia? Lubisz spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Na początku mojej drogi lubiłam spokój I ciszę. Nie lubiłam gdy coś mnie rozkojarzało. Teraz lubię pisać przy muzyce. Znajdziecie playlisty w moich książkach.

7.  Jest jakiś temat, który boisz się poruszyć? Jeśli tak, to dlaczego akurat ten?

Na pewno nie chciałabym poruszać tematu znęcania się nad dziećmi. Odkąd zostałam mamą po raz pierwszy, nie mogę I nie chcę czytać ani pisać na ten temat. Nigdy nie zrozumiem skąd w ludziach tyle okrucieństwa.

8. Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi, jak prawie w każdym romansie?

Tak wierzę  ja I mój mąż jesteśmy tego przykładem. 

9.  Jeśli mogłabyś dać porady dla początkujących pisarzy, to jakie by one były?

Na pewno by się nie poddawać oraz dokładnie patrzeć na to jakimi ludźmi się otaczamy. 

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu, takie właśnie miało być?

Chyba każdy by coś zmienił w sowim życiu ale ja zostawię ten sekret dla siebie.

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Ado poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam Serdecznie :) 


Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik   Instagram --> Klik   Wattpad --> Klik   TitTok --> Klik 

4 komentarze:

  1. Fajnie poznać autorkę bliżej, to takie trochę zajrzenie przez ramię podczas pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, warto mieć na uwadze to, jakimi ludźmi się otacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, negatywni ludzie bardzo źle wpływają na drugiego człowieka.

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger