Co gra w duszy Autorom - Katarzyna Małecka

Z ogromną przyjemnością chcę Wam przestawić Katarzynę Małecką. Jest to fantastyczna kobieta, która tak jak ja uwielbia Formułę 1. Miłośniczka literatury, tworzy pełne napięcia i emocji powieści mafijne. W swoim dorobku pisarskim ma takie książki jak fenomenalna seria Mancuso Family - Blood from Blood (Vito, Ottavio, Domenico, Gabrielle), Król południa, Zapach pokusy, Smak zemsty, Dotyk ukojenia, Brudne sekrety, Brudna obsesja oraz Pozwól mi cię kochać.

Zapraszam was gorąco na wywiad z Autorką

1.  Skąd się biorą twoje pomysły na książki? 

Te pomysły po prostu same pojawiają mi się w głowie. Ostatnio podczas gotowania obiadu,  wymyśliłam epilog do mojej nowej książki, więc jak sama widzisz, wystarczy chwila i bum! ;)

2. Czy bohaterowie Pani książek mają swoje pierwowzory w rzeczywistości? Czy są to czysto fikcyjne postacie?

Zdecydowanie nie są całkowicie fikcyjni. Staram się tworzyć jak najbardziej realnych bohaterów, z wadami, nieidealnych, czasami irytujących. Tak, jak to bywa w życiu. 

3. Przywiązuje się pani do bohaterów swoich powieści? Jeśli tak to jak trudno jest potem zostawić ich i stworzyć nowych? 

Oczywiście, że się przywiązuję. Traktuję ich poniekąd jak swoje dzieci ;)

Ale jak to bywa w książkach – coś się kończy i coś się zaczyna, więc jednych trzeba opuścić, skupiając uwagę na drugich. Co nie znaczy, że jest to łatwe zadanie.

4. Jaką, że swoich książek poleciłabyś osobie, która chciałaby rozpocząć przygodę z twoją twórczością?

Myślę, że „Pozwól mi cię kochać”, bo to najłagodniejsza z dotychczas napisanych przeze mnie książek. Chyba, że ktoś woli mocniejsze historie, to Króla południa ;)

5. Która historia, którą pani pisała była najtrudniejsza, a jaka jest najbliższa twojemu sercu?

Najbliższa zdecydowanie Król południa. Publikowałam książkę na Wattpadzie, przeżywając jednocześnie niesamowitą interakcję z czytelnikami. Nigdy nie zapomnę tych emocji, wyczekiwania, a potem gróźb ;)

Najtrudniejszą historią, jaką napisałam, był bez wątpienia Dotyk ukojenia. Ze względu na niektóre wydarzenia, które są oparte na faktach. Pisanie tej książki było dla mnie trudne, okraszone ogromnym smutkiem, jak i sporą ilością wylanych łez. 

6. Jak wygląda Pani otoczenie podczas tworzenia? Lubi pani spokój czy wręcz odwrotnie, a może masz jakieś specjalne rytuały, przyzwyczajenia?

Rytuałów ani przyzwyczajeń nie mam, ale lubię spokój. Wieczorem, po całym dniu mogę usiąść przed komputerem, skupić się i wyciszyć, posłuchać muzyki i przenieść się w fikcyjny świat. 

7.  Jest jakiś temat, który boi się Pani poruszyć? Jeśli tak to dlaczego akurat ten?

Na ten moment na pewno nie napisałabym książki o ciężkiej chorobie. W życiu otacza mnie zbyt wiele chorób, bym i w świecie fikcyjnym poruszyła ten temat. 

8. Wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia, która powala totalnie na nogi jak prawie w każdym romansie?

Wierzę :)

9.  Jeśli mogłabyś dać rady dla początkujących pisarzy, to jakie by to były?

Przede wszystkim się nie poddawać. To trudna droga, dlatego warto skupić się na swoim celu i nie pozwolić sobie podciąć skrzydeł.  

10. I na sam koniec, mam jeszcze jedno pytanie; Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz, jaka by to była? A może uważasz, że to, co nas spotyka w życiu takie właśnie miało być? 

Niczego bym nie zmieniła. Wszystko w naszym życiu dzieje się z konkretnego powodu, nawet jeśli są to złe i bolesne rzeczy.

Serdecznie dziękuję, że zechciałaś Katarzyno poświęcić mi trochę czasu i odpowiedzieć na kilka pytań. Życzę wszystkiego dobrego na ścieżce zawodowej oraz na stopie prywatnej. Pozdrawiam Serdecznie :)


Zostawiam wam także linki do social mediów Autorki, na które cieplutko zapraszam;

Facebook --> Klik     Instagram --> Klik    Wattpad --> Klik   TikTok --> Klik 

4 komentarze:

  1. Fajnie sprecyzowane pytania, ciekawe odpowiedzi. Niestety wstyd się przyznać, ale nie znam autorki. Chyba czas to naprawić. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że zawsze miło jest wierzyć w miłość od pierwszego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger