Helen Hoang - Więcej niż pocałunek - Wydawnictwo MUZA SA - Recenzja

"Michael był jak lody miętowe z kawałkami czekolady. Mogła spróbować innych smaków, ale ten konkretny był jej ulubionym."

Stella jest nietypową kobietą ma swoje dziwactwa, które dodają jej uroku. Inteligentna, zabawna uważa, że świat powinien rządzić się jedynie prawami logiki. Tworzenie algorytmów wydaje jej się zdecydowanie prostsze niż relacje z mężczyznami. Tu właśnie pojawia się jej problem. Bardzo by chciała się w końcu przełamać więc postanowiła wynająć mężczyznę do towarzystwa i tak poznaje atrakcyjnego Michaela.

Ich plan lekcji, który wspólnie realizują, wychodzi znacznie poza całowanie. Ich biznesowy układ szybko zmienia swój charakter. Stella odkrywa, że w życiu najbardziej liczy się to, co wymyka się równaniom matematycznym.

Jednak czy ich uczucie, które się pomiędzy nimi rodzi przetrwa?
Czy ich obawy jakie mają w sobie będą silniejsze od tego co naprawdę czują?

"Nie potrafiła tego wytłumaczyć, ale w gruncie rzeczy czuła się naga w środku. Jeśli spojrzałby jej w oczy, dowiedziałby się o niej wszystkiego i poznałabykażdy zakamarek jej duszy."

Więcej niż pocałunek to przepiękna historia o dwójce ludzi, którzy mają swoje problemy, ale kiedy stają na swojej drodze, to są dla siebie oparciem i potrzebują siebie nawzajem.

Książka jest napisana bardzo lekko i płynnie, ja czytając delektowałam się każdym słowem. Były momenty kiedy na mojej twarzy pojawiał się ogromny uśmiech, po czym pojawiły się łzy wzruszenia (taka ze mnie miękka klucha). Opowieść ta nie tylko daje nam dużo emocji, ale także uczy i porusza bardzo ważne tematy. Pokazuje nam, że choroba nie zawsze musi być odbierana przez pryzmat czegoś złego. Zespół Aspergera, którym boryka się nasza główna bohaterka, to choroba, która na pierwszy rzut oka nie jest widoczna. Można z tym żyć, a nawet nie być tego świadomym tak do końca. Autorka bardzo ładny sposób przybliżyła nam problemy z jakimi się borykają ludzie z taką chorobą i stworzyła przepiękną historię o miłości niczym jak sama wspomniała z filmu Pratty Woman.

Ja bardzo gorąco polecam wam tę książkę. Lekka i świeża, dawno nie czytałam tak dobrej książki. Jest inna od tych wszystkich oklepanych romansów, wyróżnia się spośród tłumu. Idealna na wakacje.


Dziękuję za egzemplarz wydawnictwu 


6 komentarzy:

  1. Przekonywująca recenzja, Książka idealnie sprawdzi się na wakacyjnym wyjeździe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie ta książka idealnie się sprawdzi na wakacyjnym wyjeździe.

      Usuń
  2. Cały czas jeszcze się waham czy ją przeczytać. Dobra recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj na pewno ci się spodoba :) to coś świeżego :)
      A dziękuję :)

      Usuń
  3. Ten tytuł czeka już u mnie na swoją kolej. Czytałam pierwsze trzy rozdziały i strasznie mnie zaciekawiły, liczę, że całość też mnie nie zawiedzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie całość jest bardzo dobra :) Daj znać jak przeczytasz :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger