Akcja Poznaj Autora - Daria Skiba


Imię i nazwisko: Daria Skiba 

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?

Nie mam jednej ulubionej książki, ani trzech ;) Zaczytuję się w wielu tytułach, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Uwielbiam książki Philippy Gregory, Nicholasa Sparksa, Lisy Scottoline, Małgorzaty Falkowskie, K.B. Miszczuk, Sylwii Trojanowskiej, Alka Rogozińskiego i wielu, wielu innych.

2. A ulubiona piosenka?

Podobnie jak z książkami – nie mam ulubionej. Mam za to wiele takich, które bardzo lubię i kojarzą mi się z różnymi sytuacjami. Kilka z ulubionych tytułów można znaleźć w moich książkach :) 

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?

Pierwsze spotkanie z moją córeczką. To uczucie, kiedy po raz pierwszy wzięłam ją w ramiona. Nie da się tego opisać.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?

Nie posiadam autorytetu, którym bym się inspirowała pod każdym względem. Jestem typem obserwatora, lubię wyciągać wnioski i czerpać inspiracje z każdego, kto mnie otacza.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?

Z czytaniem? Nie pamiętam (śmiech). Czytam od kiedy pamiętam. Zawsze byłam „inna”. Lubiłam spędzać wakacje z książką w ręce na ławce przed blokiem lub ferie pod kocem, jednak również z książką.

A z pisaniem? Zrodziła się w mojej głowie pewna historia, którą chciałam napisać dla samej siebie. Żeby udowodnić sobie, że potrafię. Tak napisałam Uwolnij mnie, które stało się moim debiutem.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?

Z całą pewnością. Każde wydarzenie z naszego życia wpływa na nas i nas kształtuje. Może właśnie dzięki temu lubię pisać na trudne tematy. Poruszać wątki, które wywołują emocje i pokazywać je od innej strony niż zazwyczaj jest to robione.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?

Chciałabym mieć dwa swoje miejsca: jedno w ukochanej Polsce i jedno w ciepłym kraju, żebym mogła się od czasu do czasu zagrzać ;)

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?

Wróciłabym do Polski, a resztę odłożyłabym, żeby zapewnić córce jakąś stabilizację.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?

Nie wiem, ja robię to co lubię ;) Warto walczyć o własne marzenia i pragnienia. Nikt za nas tego nie zrobi.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny)

Piszę (śmiech). Zazwyczaj to robię, gdy jestem sama ;)

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe.
Życzę wszystkiego dobrego!

Również pięknie dziękuję <3 

5 komentarzy:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger