Akcja Poznaj Autora - Magdalena Krauze


Imię i nazwisko: Magdalena Krauze

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?

Hmm… Ciężko powiedzieć. Chyba nie mam ulubionej książki, ale mam takie, które zapadły w moim sercu i pamięci.

2. A ulubiona piosenka?

Oj tutaj dużo by pisać, ponieważ muzyka zawsze mi w duszy grała. Kiedyś miałam krótki epizod w lokalnym Radio, gdzie nadawałam audycję muzyczną. To były czasy, kiedy każdą piosenkę rozpoznawałam po pierwszym takcie. Z wiekiem stałam się wybredna i musi mi naprawdę coś w ucho wpaść, żebym się zachwyciła. Poza tym mam w domu wokalistkę. Zaczęła śpiewać zanim nauczyła się mówić :)

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?

Kiedy po sześćdziesięciu trzech dniach pobytu córki w szpitalu, mogłam ją wreszcie zabrać do domu, przytulić, wycałować i poczuć, że zostałam matką.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?

Inspiruje mnie to co mnie otacza. Lubię obserwować ludzi, lubię ich słuchać. Mam to szczęście, że niejednokrotnie słyszałam, że można mi się zwierzyć i otrzymać „złotą radę”.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?

Zawsze lubiłam czytać. Pamiętam, że jako dziecko najbardziej cieszyłam się, kiedy w prezencie dostałam książkę. Szkolne wypracowania pisałam w locie, a na biurku walało się mnóstwo zapisanych kartek, potem zeszytów, które lądowały w szufladzie.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?

Nie. Być może kiedyś nadejdzie moment i napiszę o czymś co osobiście mnie dotknęło.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale zimą, kiedy temperatura spada najchętniej przeniosłabym się do Australii. Tam wtedy jest lato, które jest moją ulubioną porą roku.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?

Fajne pytanie :) Marzeń jest mnóstwo, ale część pewnie zainwestowałabym w coś dochodowego, a resztę ulokowałabym w banku – dla córki.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?

Może najczęściej wynika to z braku czasu? Życie gna, żyjemy intensywnie i skupiamy się na priorytetach - rodzina, praca i tym samym odkładamy gdzieś na bok nasze marzenia, na które kiedyś może nadejdzie odpowiednia pora. Tak było w moim przypadku. Nadszedł moment i myślę, że chyba dobrze go wykorzystałam.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny)

Kurcze,  dużo rzeczy :)  Czytam, śpiewam, piszę… ale w zasadzie to samo robię, kiedy domownicy są w domu, więc się chyba nie liczy :)

Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe.
Życzę wszystkiego dobrego! 


Również dziękuję pięknie <3

2 komentarze:

  1. I słusznie,że wykorzystała ten moment. Życie jest za krótkie, by marnotrawić marzenia, wolałabym nie żyć niż zabijać swoje plany..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger