K. Webster - Mój Torin - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja Patronacka

"Ja: Nie wiem, jak kochać.
Tyler: Miłość nie jest czymś, nad czym mamy kontrolę. To ona kontroluje nas. Wypełnia nas i przenika każdą naszą cząsteczkę, aż jesteśmy w stanie żyć tylko nią i czuć ją przez każdą sekundę każdego dnia.
Ja: Brzmi jak choroba.
Tyler: Nie. Miłość to lekarstwo."

Dwie dusze, które potrzebują siebie żeby przeżyć. W końcu się odnajdują.
Casey jest samotna, jest odmieńcem i nigdzie nie pasuje. Jej własna matka porzuciła ją malutka i bezbronną.

Torin, który jest skryty, żyje w własnej bance. Niezwykle inteligentny, lecz jego choroba blokuje go przez komunikacja z drugim człowiekiem. Zawsze ukrywa się za swoim kapturem,a jego znakiem są monety.

Tych dwoje jest jak najbardziej skomplikowane puzzle, trudne i ciężkie do rozgryzienia, ale jak już nam się uda to czujemy radość i satysfakcję. Obydwoje potrzebują akceptacji i miłości.

Jest jeszcze on - Tyler przystojny i Bogaty.
Ma smutne oczy oraz niesamowity uśmiech.
Odnajduje zagubioną Casey i składa obietnice, które wydają się być za piękne żeby mogły być prawdziwe. Jednak ona nie mam nic do stracenia i odchodzi z nim.

Jednak czy to wszystko może być, aż tak proste? Bo przecież życie nie jest łatwe, a w szczególności życie Casey. W czym tkwi haczyk? Bo zawsze jest jakiś...

"Czas jest cenną rzeczą, która z każdą upływającą sekundą staje się coraz bardziej wartościowa". 

Mój Torin to książka bardzo specyficzna i może ona nie każdemu się spodobać. Nie jest to lekka lektura, przy niej trzeba pomyśleć i się zastanowić. Autorka pokazała nam jak ludzie zmagający się z różnymi chorobami są widziane w oczach innych. I to jak sobie są w stanie poradzić w większym czy mniejszym stopniu. Książka opowiada także o pięknej miłości, która jest przepełniona bólem i cierpieniem.

K. Webster stworzyła coś naprawdę pięknego i innego od wszystkiego co czytałam wcześniej, ta książka na pewno wyróżnia się spośród wszystkich innych. Ma swoją niezwykłą głębię. Zagląda głęboko w naszą duszę.

Polecam wam bardzo gorąco, każdy potrzebuje takiej książki, która po przeczytaniu skłoni was do przemyśleń.


Dziękuję za możliwość objęcia patronatem tę książkę wydawnictwu  

 

8 komentarzy:

  1. Takie tytuły to nie moja bajka czytelnicza, ale z całą pewnością znajdzie oddane grono fanów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację książka na pewno znajdzie swoje grono czytelników :)

      Usuń
  2. Nie jestem do końca przekonana, ale może dam jej szansę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansę zawsze warto dać :) W zakładce poznaj zanim kupisz znajdziesz fragment tej książki, może on cie przekona bardziej.

      Usuń
  3. Może dam się skusić na lekturę ;)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiszę sobie tytuł i rozważę go w przyszłości, jak na mojej półce do przeczytania zrobi się odrobina luźnego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super mam nadzieję, że już się znalazło miejsce na półce :P

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger