Aldona Skrzypoń-Powroźnik - Prezes - Wydawnictwo Feniks - Recenzja Patronacka

 Była taka urocza. Nie bała się okazywać uczyć w przeciwieństwie do swojego ojca.

Iga jest kobietą, która wie czego chce, charakterna, odważna i jest wstanie zrobić wszystko dla tych których kocha. Pewnego dnia spotyka małą dziewczynkę o imieniu Matylda, która uciekła od swojego ojca. Iga pomaga jej i odprowadza do jej ojca, który okazuje się być bogatym i znanym miliarderem o imieniu Wiktor. 

Wiktor to przystojny mężczyzna, ale jego charakter pozostawia dużo do życzenia jest powierzchowny, egoistyczny oraz mający powiązania ze światem przestępczym. W ogóle nie interesuję go dziewczynka, nie ma dla niej czasu, a Matylda pragnie jego bliskości i robi wszystko, aby zwrócić na siebie jego uwagę.

Staliśmy chwilę i spoglądaliśmy sobie w oczy. Po upływie minuty, westchnęła i jakby wstąpiły w nią nowe siły. Znów była tą odważną i pyskatą dziewuchą. Zaimponowała mi swoją postawą. Tak, mnie. Uwielbiałem wyzwania.

Relacja Igi i Wiktora jest tak ognista, że gaśnica nie pomoże w ugaszeniu tego pożaru. Przyciągają się do siebie jak dwa magnesy. Obydwoje są silnymi charakterami, które wiedzą czego chcą i zawsze po to sięgają. 

Jednak jak już wszystko idzie po ich myśli i zbliżają się do siebie, to nagle niczym królik z kapelusza wyskakuje coś co psuję ich sielankę. 

Ich uczucie bym powiedziała jest jak pędzące pendolino szybkie i cholernie ryzykowne bo jeden błąd i wszystko może się wykoleić i posypać.

Zastanawiałam się, co bym zrobiła i jakbym się zachowała, gdyby któremuś z nich coś się stało. Byłam pewna, że nie czułabym się z tym dobrze, bo żadne z nich nie było mi obojętne. Darzyłam ich uczuciem i choć był to inny rodzaj miłości, zależało mi na nich tak samo.

Prezes to historia, która pochłonie was bez reszty i sprawi, że na długo o niej nie zapomnicie. Pełna namiętności, ciętych ripost oraz tajemnic i niebezpieczeństwa. Oryginalna i zaskakująca pozostawiająca czytelnika z kacem po jej przeczytaniu. 

Autorka stworzyła niesamowitą historię, którą pokochałam już jakiś czas temu, a teraz czytając ją drugi raz pokochałam ją od nowa. Znajdziecie w niej wszystko, czego szukacie w romansach i jedno jest pewne tam nic nie jest takie jakie by się wydawało i to jest w tym świetne, że czytając zaskakujemy się z każdą przeczytaną stroną. 

Nie mogę się już doczekać drugiego tomu, bo będzie jeszcze lepszy czuję to, bo Matylda do dziewczynka, która jest cholernie charakterna i nie daje sobie w kasze dmuchać. Pokochacie ją tak jak ja. W tym tomie jest jak aniołek zesłany Wiktorowi i Idze, a w drugim tomie zamieni się w diablice, tylko komu zajedzie za skórę?

Polecam wam gorąco Prezesa, to rollercoaster emocji! I pozycja obowiązkowa. 

Za możliwość objęcia książki patronatem medialnym dziękuję autorce, a za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

10 komentarzy:

  1. Świetna recenzja. Książka również wydaje się być ciekawa i intrygująca. Zresztą lubię takie klimaty, więć wpisuję tytuł na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się spodobała moja opinia na tyle żeby sięgnąć po książkę :)

      Usuń
  2. Przyznam, że nie słyszałam nie tylko o książce, ale w ogóle o wydawnictwie. Chętnie przejrzę co ma mi do zaproponowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nowe wydawnictwo dlatego, mam nadzieję, że wpadną ci w oko ich propozycję :)

      Usuń
  3. Mafijne klimaty bardzo mnie przyciągają, ale w mrocznej kryminalnej odsłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak emocje to mi to pasuje. Uwielbiam takie książki, które wywołują ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po takiej recenzji muszę koniecznie dotrzeć do tej książki. Recenzja super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że i książka się spodoba ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger