Anna Fiałkowska-Niewiadomska - Grzeszna - Wydawnictwo Feniks - Recenzja Patronacka

Wszyscy wiedzieli o tym, iż według niego miejsce kobiety znajdowało się w domu, a równouprawnienie było największą porażką w dziejach świata. Typowo męskie zawody powinny być wykonywane przez mężczyzn, a kobieta – policjant to jedno, wielkie nieporozumienie.

Klara Podolska to młoda funkcjonariuszka policji, borykająca się z własnymi problemami i brakiem akceptacji w swojej pracy. Niespodziewanie dostaje śledztwo do poprowadzenia i musi odnaleźć brutalnego zabójce młodych kobiet. Sprawa robi się coraz bardziej skomplikowana, a tropów coraz mniej... Czy uda się rozwikłać zagadkę szeregu tych tajemniczych morderstw i czy sprawca jej tym pomoże, w końcu zostawiając jakiś trop? A może to on dopadnie ją?

Klara ma także cztery siostry, z którymi nie ma najlepszych stosunków. Amelia była pisarką po studiach humanistycznych, a Liliana została prokuratorem i Bianka lekarka. Każda z nich poszła swoją drogą, jednak jedna z sióstr Laura jakiś czas temu zaginęła, a Klara ciągle jej szuka.. Czy uda jej się ją odnaleźć? 

Gdy cię pierwszy raz pocałowałem, a ty uciekałaś... Czułem się tak, jakby świat zwalił mi się na głowę. Wiedziałam, że zgrzeszyłem, ale dla mnie ważniejsze niż moje zbawienie było to, czy ty mi wybaczysz. Czy jeszcze cię zobaczę.

W całym mroku jaki otacza Klarę znalazło się miejsce na uczucie, które było silniejsze od wszystkiego innego. Namiętność jaka połączyła Mateusza Niegockiego i Klarę nigdy nie powinna zaistnieć, ale jednak się wydarzyła.

Jednak, żeby mogli być szczęśliwi będą musieli wiele przejść, a skrywane tajemnicze i demony przeszłości nie będą dla nich litościwe.

Łowy nigdy się nie kończą. Tak jak głód...

Grzeszna to historia, która zaskakuje czytelnika z każdą przeczytaną stroną. Już sam początek zaczyna się bardzo intrygująco, co tylko nas zachęca do poznania wszystkich skrywanych tajemnic. Natomiast akcja trzyma nas w napięciu, a tajemniczy morderca sprawia, że chcemy się jak najszybciej dowiedzieć kto stoi za tymi wszystkimi śmiertelnymi atakami.  

Autorka przemyciła do tej powieści także bardzo ważne życiowe wątki, z którymi może się zmagać wielu ludzi, a nie mówi się o tym głośno. Jednym takim wątkiem jest zmaganie się głównej bohaterki z zespołem DDA czyli tak zwany zespół Dorosłego Dziecka Alkoholika. I muszę przyznać, że nie wiedziałam, że coś takiego jest, a autorka mi to bardzo ładnie zobrazowała. 

Więc ta historia nie tylko pobudza naszą wyobraźnie, ale też otwiera oczy na ważne tematy. 

Zdecydowanie polecam wam historię Klary, która jest intrygująca, a jej zakończenie zaskakujące  i pozostawiające wiele pytań, na które odpowiedzi trzeba jeszcze poczekać.. Czekam więc na drugi tom z ogromną ciekawością. 


Za możliwość objęcia książki patronatem medialnym dziękuję autorce a za egzemplarz wydawnictwu



6 komentarzy:

  1. Po tytule podejrzewałam erotyk, a nie kryminał 😂, ale i tak to nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygująca okładka, fabuła też brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również tytuł i okładka wskazywały na erotyk, a tu proszę! Na co dzień rzadko sięgam po tego typu książki, ale wydaję mi się, że tło fabularne porusza wiele ważnych, lecz notorycznie zamiatanych pod dywan tematów - byłabym więc skłonna dać tej pozycji szansę :) Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger