Katarzyna Lemiesz - Wyścig serca - Wydawnictwo Feniks - Recenzja Patronacka

Ściągnie pobudzało we mnie ducha sportu i potrzebę rywalizacji z innymi. To wszystko wpływało na refleks i zdolność błyskawicznej oceny sytuacji. Za kierownicą czułam się doskonale. Kochałam szybkość i te uczucie, kiedy się jedzie z dużą prędkością i zostawia wszystkich w tyle.

Corin Jackson jest pewną siebie młodą kobietą, która nie da sobie w kasze dmuchać. Mówi to co myśli i nie przejmuję się tym co pomyślą o niej inni. Pyskata, zadziorna, waleczna i przede wszystkim wie czego chce, a wyścigi to całe jej życie to ją napędza i daje radość. 

Jej celem jest zemsta na mężczyźnie, którego obwinia o śmierć swojego ojca. Nie wierzy, ze wypadek podczas wyścigu był przypadkiem. Twierdzi, że za tym wszystkim musiał stać Johnny Styles.

Pamiętaj, że nie jestem twoim wrogiem. Po prostu lubię cię wkurwiać Corin.

Johnny Styles jest zabójczo przystojnym mężczyzną, ale też i aroganckim dupkiem, który pozjadał wszystkie rozumy świata. W oczach reszty miał opinie niebezpiecznego faceta, ale ona zabójczo piękna Corin się go nie bała i jako jedyna za każdym razem mu się stawiała. Co mu imponowało, chociaż nie przyznawał tego głośno. 

Obje nie ukrywali tego, że darzą się czystą nienawiścią. Przy każdym spotkaniu wyzwali się, a nawet dochodziło do rękoczynów. Ci dwaj to dwa wybuchowe temperamenty, które musiały postawić na swoim, zawsze musieli wygrywać przez co ich walka była pełna iskier. 

Czy ci dwaj w końcu zakopią topór wojenny? Czy może prędzej pozabijają się nawzajem? 

I czy skrywające mroczne tajemnice wyjdą na światło dzienne i kto poniesie największe straty?

Zemsta bywa brzemieniem, ale jeszcze cięższa staje się do zniesienia, gdy przeradza się w uczucie..

Wyścig serca to powieść przepełniona adrenaliną, namiętnością i zabójczą prędkością, a to wszystko w doskonale wyważonych dawkach. Gwarantuję wam niezapomnianą jazdę bez trzymanki, przy której wasze serca przyśpieszą a tętno wzrośnie.

Autorka na pewno zaskoczy swojego czytelnika nie raz, był jeden taki wątek który mnie mega zaszokował i w życiu bym się nie domyśliła takiego obrotu spraw, za to wielki plus. Na pewno nie będziecie się nudzić bo akcja nie zwalnia ani na chwilę, dzieje się i to dużo.

Jedynie czego mi zabrakło to więcej wyścigów, ale Kasia mi to obiecała w drugim tomie więc ma wybaczone. A książkę wam gorąco polecam i zapraszam was do przekonania się, jak długi będzie wyścig i czyje serce ucierpi najbardziej.


 Za objęcie książki patronatem medialnym dziękuje autorce a za egzemplarz wydawnictwu 


10 komentarzy:

  1. Widzę nowy trend - po mafijnych romansach mamy książki o wyścigach. Ta tematyka zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zdecydowanie się bardziej podoba tematyka wyścigów :D

      Usuń
  2. Ooo kiedyś był chyba jakiś film o motocyklistach i książki chyaba też - pamiętam szał na to! Jak widać znów wraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całe szczęście, że wraca bo brakuje mi takich książek ;)

      Usuń
  3. Okładka mi się nie podoba, w sumie nie wiem czy mam ochotę na tą książkę. Nie lubię tej tematyki,ale też nie mówię NIE :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że jeszcze nie słyszałam ani o książce, ani nawet o wydawnictwie. Wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, że stale się coś dzieje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger