Justyna Chrobak - Zimna S - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja

Mela, czy coś się stało? - Dlaczego na mnie krzyczysz? Wczoraj o tym z tobą gadałem. Dużo wcześniej wszystko załatwiłem, tak by nowi pracownicy, mogli się u nas pojawić już teraz, gdy się nie wyrabiamy w przedświątecznej gorączce. Czas nas goni i każdy dzień jest na wagę złota

Malwina Nevel jest panią prezes dobrze prosperującej firmy. Pewnego dnia poznaje w swoim ulubionym lokalu przystojnego mężczyznę, który mógłby być osłodą parszywego dnia. Alkohol i mężczyzna mieli być jej środkiem na odstresowanie się i uwolnieniem umysłu od nadszarpniętych nerwów z pracy.

Zimna na co dzień Malwina widziała tylko pracę i wyniki sprzedaży. Pracownicy patrzyli na nią bokiem i ze strachem, jedynie asystent był tym, który mógł zbliżyć się do ich szefowej. 

Nadmiar pracy zmusza go do zakupu nowego programu kontroli i przyjęcie kilku nowych pracowników. 

Pani prezes zauroczona nowym kochankiem nie zwraca uwagi na prośby ojca, z którym nie miała żadnych kontaktów od lat, ale robi wszystko, aby przedstawiciel firmy komputerowej wiedział, jakie są jego zadania wynikające z umowy. 

Sebastian i nowi ludzie w firmie to tylko przykrywka do prawdziwych obowiązków, jakie na nich spoczywają, za duże pieniądze i wielkiej tajemnicy.

Teraz w końcu nadszedł dzień, kiedy jest inaczej! - Nie jestem robotem, żeby działać cały czas tak samo. Najwidoczniej jestem zwykłym człowiekiem, który, do jasnej cholery, może mieć gorszy dzień.

Adam poznany przy drinku mężczyzna zjednał sobie względy niedostępnej szefowej i wiedział, ze to będzie punkt zwrotny dla niego w swoich planach z przeszłości, które popsuł mu jej ojciec. 

Malwina mając żal do wszystkich i wszystkiego oddaje się całkowicie urokowi swojego kochanka, który to wykorzystuje bez skrupułów.

Nie po to ci o tym mówiłam, byś traktował mnie jak małą dziewczynkę potrzebującą twojej pomocy. Chciałam, byś mnie lepiej poznał, a nie robił ze mnie lalkę, którą trzeba się zająć. Jeśli zamierzasz mnie tak traktować, to lepiej wyjdź.

Zimna S to trzymająca w napięciu opowieść, która zaskoczy was swoim zakończeniem. Niebezpieczeństwo, tajemnice i przeszłość, która nie daje o sobie zapomnieć przysparza nam wiele emocji.

Historia ta opowiada o zimnej bizneswoman, która nie do końca jest taka zimna jakbyśmy mogli się spodziewać. Jej priorytetem jest praca i nienaganny wygląd. Prywatne życie to jednorazowe znajomości, które nie miały racji bytu, bo nie miała po prostu czasu na głębsze relacje.  

I kiedy w jej życiu pojawia się dwóch przystojniaków, czuję się chwilowo rozdarta ale jednak relacja z Adamem po paru spotkaniach jest silniejsza, że postanawia ignorować zaloty przystojnego Sebastiana od komputerów. 

Jak zakończy się znajomość dwóch przystojnych mężczyzn i pani prezes, dowiecie się tego po przeczytaniu książki od początku do końca.   

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 

6 komentarzy:

  1. Przyjemne czytanie, ale nie dla mnie, natomiast tytuł chętnie podrzucę córce pod rozwagę, obecnie w takich klimatach buszuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej książki, chętnie się na nią skuszę w styczniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja i fajnie, że to akurat kobieta gra tę niezależną, twardą i niedostępną sztukę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger