Nikki J. Summers - Luca - Wydawnictwo Black Rose - Zapowiedz Patronacka

Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam książkę, którą wzięłam pod swoje skrzydła. W tym roku jest to mój szósty patronat. Luca to pierwsza powieść autorki w Polsce, która zostanie wydana nakładem Wydawnictwa Black Rose.

Nikki J. Summers to zagraniczna autorka, która podbija zagraniczny rynek wydawniczy, a teraz wkracza do Polski, żeby zawładnąć naszymi sercami. Uwielbia herbatę i pisanie emocjonalnych powieści. 

Luca to powieść, która wciągnęła mnie w swoje mroczne sidła od samego początku, sprawiając, że nie mogłam się od niej oderwać, aż nie poznam zakończenia. Dwie zranione dusze, które pragnęły siebie, lecz on był tym upartym, a ona kochała go mimo wszystko. Przed nimi trudna droga usłana dywanem kolczastych róż. Jak bardzo pokiereszowani z tego wyjdą? Przekonajcie się sami. Ja jestem totalnie oczarowana i zakochana w tej historii. Gorąco polecam tę książkę!

Malwina Nowak, Świat książkowy Mali 

Opis; 

Chloe Ellis

To, co zaraz przeczytasz, to moja historia, moja prawda. Prawda, która obejmuje ponad dwadzieścia lat miłości do dwóch braci. Miłość, która była okrutna i surowa, ale dla mnie zawsze szczera i prawdziwa. Jeden był moim najlepszym przyjacielem, ale to dla drugiego szybciej biło moje serce. Nasza miłość nie była łatwa i tak sprzeczna z wszelkim rozsądkiem pchając nas do granic możliwości. Luca Marquez był wart poświęcenia. Jest mój, zawsze był i nikt mi go nie odbierze.

Luca Marquez

Kochałem ją od zawsze, ale nie mogłem sprawić, by była moja. Dopiero w dniu, w którym powróciła do mojego życia, wchodząc do mojego klubu i potrzebując mojej ochrony, wniosła światło w moją ciemność i ogrzała moje zimne jak kamień serce. Chloe Ellis to cały mój świat, ale ona jeszcze o tym nie wie.

Świat Luki zatrzymuje się w dniu, w którym odebrano mu jego ukochaną Chloe. W obliczu niemożliwej sytuacji nie cofnie się przed niczym, by ją uratować. Nawet jeśli oznacza to mordowanie każdego, kto stanie mu na drodze, lub zburzenie całych miast, aby ją odnaleźć. Zrobi dla niej wszystko i już nigdy nie pozwoli jej odejść.

Książkę możecie zamówić tutaj;

Empik --> Klik   Tania książka --> Klik   Wydawnictwo --> Klik   Legimi --> Klik 

4 komentarze:

  1. Gratuluję patronatu! Opis brzmi świetnie, lubię takie pełne emocji historie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonana, że jest to książka, która znajdzie wielu odbiorców.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger