Corinne Michaels - Melanie Harlow - Hold You Close - Wydawnictwo Niezwykłe - Recenzja Patronacka


"Zranienie jej tamtego dnia było najgorszą rzeczą,jaką zrobiłem w życiu, ale nie miałem innego wyjścia. Mimo to czułem niemal fizyczny ból, kiedy zobaczyłem, jak płacze na tamtym przyjęciu. Nigdy mi nie wybaczy, a ja nigdy nie wybaczę sobie."

London i Ian znają się całe życie. Ona mając siedemnaście lat oddała mu całą siebie. On chociaż bardzo ją kochał musiał ją zranić, bo postanowił zadecydować za nią co jest dla niej najlepsze. 
I tak przez kolejne osiemnaście lat obydwoje zranieni udawali przez samymi sobą, że nic do siebie nie czują. 
Jedno tragicznie wydarzenie wywróciło ich życie do góry nogami. Śmierć najbliższej im osoby, która zostawiła po sobie im swoje dzieci. Czy dla ich dobra London i Ian w końcu zakończą swoją wojnę? Czy będą w stanie w końcu dojść do porozumienia?

Każdy z nas zasługuje na drugą szansę i to tylko od nas zależy czy uda nam się odzyskać zaufanie osoby, która jest dla nas ważna. I pamiętajcie jeśli wam się to uda to nie pozwólcie drugi raz wypuścić z rąk wasze własne szczęście. 


"Nigdy bym nikomu tego nie wyznała, ale nienawidzenie Iana zawsze było prostsze od przyznania się do tego, że go kocham. Był pierwszym chłopakiem, którego pokochałam.I jeśli mam być szczera, chciałam, żeby on pokochał mnie."

„Hold You Close” to opowieść o miłości, która nie jest łatwa. O dawaniu sobie szans i próbie ponownego zaufania. Wielkiej sile i opiekuńczości rodzinnej, która jest najważniejsza i która może połączyć najbardziej złamane serca. Przygotujcie się na niezapomnianą dawkę emocji, która zakorzeni się w waszych sercach na długo.



Dziękuję za egzemplarz i możliwość objęcia patronatem tę książkę wydawnictwu. 


8 komentarzy:

  1. Gdzieś już widziałam okładkę tej książki. Być może, gdy uporam się ze swoim stosunkiem książek, sięgnę i po ten tytuł, jako odskocznia od moich ulubionych gatunków. 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu, jednak to nie mój gatunek, więc tym razem się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma swoje gatunki, ja lubię różnorodność, ale ostatnio brakuję mi mojej kochanej fantastyki.

      Pozdrawiam Serdecznie ;)

      Usuń
  3. Czeka na mojej półce i już wkrótce zabiorę się za jej czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Hold You Close" gwarantuje ogromną ilość emocji, ale to jeden z tych tytułów, po które z pewnością warto sięgnąć. Polecamy wraz z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger