Pierwsze Urodziny Bloga/Fanpage


I nadszedł ten czas minął rok od kiedy jestem z wami. Nie mogę w to uwierzyć. Ten czas był dla mnie czymś naprawdę pięknym i wyjątkowym. Zakładając swój mały świat nigdy nie myślałam, że to wszystko potoczy się w takim tempie i że poznam tyle wyjątkowych osób. Chcę podziękować wszystkim, którzy zaglądają do mnie na fanpage i tutaj, za każde pozytywne słowa. Najbardziej podziękowania należą się mojej kochanej Agnieszce, która wierzy we mnie od samego początku była,że mną i zostanie do końca. Ona nie owija w bawełnę tylko powie mi co robię źle, a kiedy nadchodzą dni, gdzie sobie mówię pieprzę to.. mam dość, wtedy mówi dziewczynko ogarnij się i to robię. Dziękuję także Kasi, dzięki której powstał ten blog, bo żeby nie ona to bym w życiu się nie zdecydowała na założenie go. Marcie oraz Kamili jesteście cudowne i uwielbiam was. Moje motorki napędowe do działania w pisaniu.

To ile osiągnęłam w tym czasie przechodzi moje wyobrażenia i jestem z siebie bardzo dumna i dziękuję za zaufanie jakim zostałam obdarowana. Przeżyłam także swoje wielkie pierwsze Targi Książki w Krakowie, gdzie poznałam naprawdę bliżej swoje ulubione autorki, ale i cudowne osoby, które są ze mną i wspierają dobrym słowem.

W tym czasie opublikowałam prawie 150  wpisów, a jeszcze więcej na Facebooku. Najbardziej jestem dumna z 10 patronatów i jednej rekomendacji jakie przez ten czas osiągnęłam to dla mnie naprawdę wiele znaczy. Wkładam w to całą siebie i swoje serce, bo z miłości do książek narodziła się moja pasja.

Zostawiam was na koniec z miłym akcentem i zdjęciami moich dzieci, które wzięłam pod swoje skrzydła.

* Samanta Louis -„Zła Miłość”                                     


D. B Foryś - „Tylko Żywi Mogą Umrzeć”


Lilianna Garden - Prawnicy 


* Ewa Pirce - Zapisane w Pamięci 


* Kate McCarthy - Walcząc o odkupienie


* Michaels Corinne, Harlow Melanie -  Hold you close 


* Wojciech Czernek -  Lot Ikara


 * Kamila Malec - Na krawędzi. Pocałunek ciemności 


* Reilly Cora -  Złączeni honorem


* Cates Georgia - Piękno oddania

( Niestety książki nie ma jeszcze u mnie więc bez zdjęcia) 



Dziękuje wam jeszcze raz z całego Serca za wsparcie. 
Pozdrawiam i Całuję was wszystkich :) :* 






6 komentarzy:

  1. Gratulacje kochana i życzę Ci wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kochana :) życzę Ci kolejnych sukcesów ;)-u Cb na blogu poznałam kilka super ciekawych książek np Tylko żywi mogą umrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Bardzo się cieszę, że mogłaś poznać tak świetną książkę właśnie u mnie.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego na kolejne lata :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i miejmy nadzieję, że dożyjemy tych kolejnych. :)

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger