Georgia Cates - Piękno Oddania - Wydawnictwo NieZwykłe - Recenzja Patronacka

"Kiedyś myślałam że będziesz dla mnie pięknem bólu,ponieważ sądziłam że więcej cię nie zobaczę.Teraz jesteś jednak czymś zupełnie innym, moim pięknem oddania, bo oddajesz mi wszystko, kim kiedykolwiek byłeś, żeby stać się całkowicie mój. "

Laurelyn zostawiając za sobą miłość swojego życia wraca do Nashville. Ból i tęsknota za ukochanym rozrywa jej serce. Pełna determinacji postanawia wziąć się w garść i spełniać swoje marzenia. Muzyka to jej jedyna i najlepsza odskocznia od świata i tego jedynego, lecz czy można zapomnieć o kimś kto jest każdą twoją piosenką?

Jack Henry McLachlan nigdy nie przypuszczał, że może się w kimś zakochać, a jednak trafiło go i to najpotężniejsze uczcie jakiego nie mógł się spodziewać. Od kiedy Laurelyn go opuściła, a on popełnił błąd dając jej się wymknąć ze swojego życia. Przez trzy miesiące nieustannie jej szuka, co nie wydaje się takie łatwe, kiedy nie zna się jej prawdziwego nazwiska.

Kiedy w końcu udaję mu się ją odnaleźć to los postanawia nie być dla niego zbyt łaskawy. Sprawia, że jego ukochana nie jest już tą samą Laurelyn, teraz jest odnoszącą sukcesy piosenkarką. I tu pojawiają się schody, obawy, że może nie być miejsca dla niego w jej życiu mimo tego jak wielkim uczuciem darzą siebie nawzajem. Ma tylko miesiąc, żeby przekonać ją, że to czego najbardziej potrzebuje to jest ich wspólne życie razem, bez świateł reflektorów.
Czy ich miłość jest na tyle silna, żeby przetrwać wszystkie przeciwności losu?

"Potrzebujesz czasu, by rozwinąć skrzydła i lecieć. Kocham cię całym sercem i zależy mi na tym, żebyś przeżyła wszystko, co chcesz, bo życie nie będzie czekało. A ja mogę. Poczekam tak długo, jak będzie trzeba, a ty możesz przyjść do mnie, kiedy już wystarczy ci tego życia. Kiedy będziesz gotowa spędzić ze mną jego resztę. "

"Piękno Oddania" to piękna historia o miłości, namiętności i o tym, że jeśli się kocha i straci wtedy się doceni to co się miało. Opowiada również o tęsknocie dwóch zakochanych w sobie do szaleństwa osób. O trudnych decyzjach i poświęceniu.

Polecam wam bardzo gorąco serię Beauty, która składka się z trzech części. Dotychczas zostały u nas wydane dwie Piękno Bólu i Piękno Oddania, obydwie części bardzo mi się podobały i jest to jedna z moich ulubionych serii. Ma w sobie wszystko co wartościowe, dlatego tak bardzo do mnie przemówiła.


Dziękuję za egzemplarz  i możliwość objęcia patronatem książki wydawnictwu 


4 komentarze:

  1. Czuję, że warto nadrobić pierwszy tom.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatycznie, kiedy książka przemawia, kiedy chce się chwycić za kolejny tom, to znaczy, że spotkanie z nią zbiegło się z naszymi potrzebami czytelniczymi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz. Uwielbiam kiedy książka spełnia moje oczekiwania.

      Usuń

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger