K. C. Hiddenstorm - Władczyni Mroku - Wydawnictwo Kobiece - Recenzja


„Najgorszy gniew to gniew zrodzony w sercu zranionej kobiety”. 

Lilith potężna Władczyni Mroku, która nigdy nie wątpiła w to, że jest stworzona do wielkich rzeczy. Kobieta samego diabła. Jedno wydarzenie sprawiło, że została pozbawiona swojego własnego ja, co spowodowało, że stała się zwykłym człowiekiem. 

Megan, kobieta, która wiedziała, że jej powołaniem jest pisanie książek. Wszystko zaczyna się zmieniać, kiedy wokół niej zaczynają się dziać dziwne rzeczy, a na jej drodze staje tajemniczy nieziemsko przystojny Nicholas Marlowe. 

Dwie kobiety w jednej osobie, która wywołała ogromne zamieszanie w Piekle, Niebie oraz na Ziemi. 

"Ten mężczyzna zdawał się kochać mnie miłością tak wielką, że w jej imię gotów był zniszczyć cały świat. Zrobiłby wszystko, absolutnie wszystko, byleby tylko zobaczyć cień uśmiechu na mojej twarzy, a z powodu jednej przelanej przeze mnie łzy skłonny był spalić samo słońce. Któż powiedział, że diabeł jest zły? Okrutny — owszem, ale nie zły. Jak może być zły ktoś potrafiący tak kochać?"

Miłość to uczucie, które ma wielką moc. Prawdziwa może przezwyciężyć wszystko nawet największe przeciwności. W tym wypadku to ten, co sieje postrach, kocha tak wielką i piękną miłością, że zrobi wszystko, żeby odzyskać swoją Lilith, poruszy niebo i ziemie, a nawet piekło. Lucyfer to mężczyzna, w którym się zakochałam, takiego faceta chciałoby się mieć w prawdziwym życiu to ideał. 

"Wieczność jest zaledwie sekundą, moja miłość nie zna żadnych granic."

Karina stworzyła niezwykły świat, w którym ukazała nam dwa oblicza dobro i zło oraz miłość tak wielką, że przekracza to nasze ludzkie wyobrażenia. Ja jestem zachwycona książką i klimatem, jaki autorka stworzyła. Nie mogłam się od niej oderwać, każdy rozdział był dla mnie istną rozkoszą. Fantastyka to jest to co mi w sercu gra i ta książka będzie u mnie w pamięci na długo, a raczej na zawsze. Jeśli chcecie poczuć na własnej skórze oddech Lucyfera, jego determinację i walkę o to, co najcenniejsze, czyli o swoją królową mroku, to koniecznie musicie sięgnąć po tę książkę. Spodoba wam się, gwarantuje i jeszcze wspomnę, że jest to wznowienie debiutu Kariny.


Dziękuję za egzemplarz wydawnictwu 


5 komentarzy:

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger