Akcja Poznaj Autora - Aleksandra Rozmus


Imię i nazwisko: Aleksandra Rozmus 

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/książki (maksymalnie trzy)?

Ciężko o ulubioną książkę, za to uwielbianą przeze mnie serią jest „Harry Potter”. Myślę, że jeśli chodzi o polskich autorów i ich powieści to na szczycie jest książka Pani Cherezińskiej „Harda”- od której dosłownie nie mogłam się oderwać!

2. A ulubiona piosenka?

Tym bardziej ciężko bo nie mam nawet wyszczególnionego gatunku, którego lubię słuchać. Jest to i muzyka klasyczna, folkowa jak i mocniejsze brzmienia typy rock czy metal ale nie byłabym w stanie wybrać nawet ulubionego zespołu, choć często w moich głośnikach słychać Rammstein i KSU.

3. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?

Tych posiadam tyle, że wybór nie należałby do najłatwiejszych. Jednakże myślę, że to okres gdy poznałam mojego narzeczonego, bo od tego czasu moje życie diametralnie się zmieniło.

4. Kim jest osoba, która najbardziej Cię inspiruje?

Nie ma takiej osoby. Wydaje mi się, że najbardziej inspiruje mnie życie, ponieważ każdego dnia mnie zaskakuje i stawia na mojej drodze ludzi, z których można czerpać inspirację.

5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami, zarówno czytaniem, jak i pisaniem?

Tak naprawdę pokochałam czytanie właśnie od książek J.K Rowling, która wprowadziła mnie w magiczny świat Harrego, a w moim już nic potem nie było takie same. Dlatego też sama postanowiłam stworzyć swój świat, który mogłabym pokazać innym ludziom i choć na chwilę dać im oderwać się od problemów, które każdego dnia atakują nas z każdej strony.

6. Czy wydarzenia, które wydarzyły się w Twoim życiu wpływają na to o czym piszesz?

Na pewno. Wszystko co dotychczas wydarzyło się w moim życiu odcisnęło na mnie jakieś piętno, więc i ukierunkowało moje spojrzenie na świat, które w pewnym sensie przekazuje w moich książkach.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na Ziemi – gdzie by to było?

Wróciłabym do Polski. Nie ma dla mnie znaczenia miasto czy określony rejon ale chodzi o sam kraj. Odkąd mieszkam w Niemczech, już sam moment przekraczania granicy podczas cyklicznych wyjazdów wakacyjnych, sprawia, że moje serce szaleje z radości.

8. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?

Na samym początku kupiłabym sobie dom na wsi o którym marze od dziecka. Po spełnieniu tego marzenia i załatwieniu paru bieżących spraw, na pewno sporą część pieniędzy wydałabym na pomoc w schroniskach dla zwierząt, bo nic tak nie łamie mi serca jak cierpienie zwierząt.

9. Skoro życie jest takie krótkie, dlaczego nie robimy tylu rzeczy, które lubimy?

Ponieważ za bardzo martwimy się o to co o nas pomyślą ludzie. Często też boimy się zaryzykować przez co tracimy podwójnie.

10. Co robisz, gdy nikt nie patrzy? (To pytanie ma charakter typowo humorystyczny)

Wpuszczam na łóżko moją starą przyjaciółkę- Labradorkę, bo przecież podłoga jest za twarda dla takiego pieszczocha!


Bardzo dziękuję za możliwość „przepytania” Cię. Mam nadzieję, że pytania nie były problemowe.
Życzę wszystkiego dobrego!

Również dziękuje! To była świetna zabawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Książkowy Mali , Blogger